педагог знаёмiць дзяцей з назвай краiны, у якой яны жывуць;
дае агульныя звесткi пра мову, на якой размауляюць беларусы;
фармiруе станоучыя адноснiы да роднай мовы, жаданне размауляць на ёй;
знаёмiць з назвай горада, вулiцы, на якой жывуць, (дзецi павiны ведаць свой хатнi адрас);
знаёмiць з характэрнымi асабл1васцямi дэкаратыуна-прыкладнога мастацтва Беларусi: ткацтва, вышыука, керамiка, вырабы з саломкi, iльну, дрэва; дае веды аб ix прызначэннi;
знаёмiць з асаблiвасцямi беларускага узору (геаметрычнага, раслiннага);
знаёмiць з творамi беларускай мастацкай лiтаратуры;
пашырае веды выхаванцау пра асаблiвасцi беларускага маулення, выхоувае павагу да мовы беларусау, жаданне самастойна размауляць на ёй у час гульнёвай дзейнасi;
паглыбляе веды дзяцей пра горад, гiсторыю яго заснавання, пра вулiу, на якой жывуць (хатi адрас);
знаёмiць са славутымi мясцiнамi горада (гiстарычныя помнiкi, архiтэктурныя збудаваннi);