Тэст 13
-
Толькі калі падрос я зразумеỳ чаму мама так моцна любіла вясну з вясной у яе была звязана надзея на ỳрадлівае лета рупную восень і негалодную зіму.
-
Раставіць знакі прыпынку.
-
Скласці схему сказа.
-
Падкрэсліць у словах “ц”, якое мае адпаведнік па цвердасці / мяккасці.
Цвёрда, баец, цынк, цемень, цымбалы, цяпер, цяжкі, пяць, цэлы,дзесяць.
-
Запісаць назоỳнікі ỳ давальным і месным склонах.
Дачка, качка, кніга, муха, рака, ручка, смуга, страха.
-
Зрабіць марфермны разбор слоỳ.
Падарожнік, адаслаць, вадзіцца, ультрамодна.
Тэст 14
-
Калі ỳ хаце зусім прымоỳклі бо кожны перабіраỳ свае думкі каб выбраць нейкую трапную важную якой можна было б падзяліцца з другімі людзьмі ỳ сенцах рыпнулі дзверы і цераз парог не чакаючы асаблівага запрашэння важна пераступіỳ Канапелька.
1) Раставіць знакі прыпынку.
-
Скласці схему сказа.
-
Падкрэсліць словы, напісанне якіх не адпаведае вымаỳленню.
Бескарысны, вокладка, скарб, расшыць, роỳнядзь, мантаж, зацішша, носьбіт, жаніцьба, расчасаць, люблю.
-
Падкрэсліць назоỳнікі, якія ỳжываюцца ỳ форме адзіночнага і множнага ліку.
Адносіны, берагі, вароты, вілы, грошы, крылы, ложкі, фінансы, педалі, дровы, рукавіцы.
-
Зрабіць марфермны разбор слоỳ.
Дзядулеỳ, Купалаỳская (стыпендыя), клятвенны, незаỳважанаю, няньчылі. |