Тэма: Памяць і навучанне




Дата канвертавання15.03.2016
Памер26.12 Kb.

ВЭ

Вучэбны матэрыял з указаннем заданняў

Тэма: Памяць і навучанне

Кіраванне засваеннем тэмы

0

Аргмомант

Сфарміраваць ўяўленне аб відах памяці, працэсах яе, механізму запамінання і трэніроўкі памяці, дабіцца засваення паняццяў, разумення працэсаў памяці, развіваць вусную і пісьмовую мову вучняў

Што такое памяць?

Навошта яна чалавеку?

Як яе можна трэніраваць?


1


  1. зрокавая

  2. воляй

  3. міжвольную і адвольную

Віды памяці

Мэта: сфарміраваць уяўленне аб відах памяці

1.Прачытайце тэкст на с. 102-103 падручніка

2.Растлумачце паняцце памяць

3.Пералічыце віды памяці па працягласці запамінання


3.Устаўце прапушчаннныя словы

1.У мастакоў развіта...2.Памяць цесна звязана з....чалавека.3.У працэсе запамінання адрозніваюць....і... памяць.




2 бала

Вусна.Узаемаправерка

2 бала

Пісьмова


3 бала

Праверка па ключу



2

Працэсы памяці

Мэта: сфарміраваць уяўленне аб працэсах памяці

1.Прачытайце тэкст на с.103-104 падручніка

2. Адкажыце на пытанні :

А) Што адносіцца да асноўных працэсаў памяці?

Б)У чым выражаецца забыванне?

В) Што такое ўзнаўленне?

Г) Ці адрозніваецца памяць чалавека ад памяці камп’ютэра і чым?


Падручнік закрыты
4 бала

Адкажыце вусна

Узаемакантроль


3.

Механізмы запамінання

Мэта: сфарміраваць веды аб механіхмах запамінання і трэніроўкі памяці

1.Прачытайце тэкст на с.104-105 падручніка

2.Растлумачце метад аацыяцый, які прымяняў Цыцэрон.

3.Растлумачце алгарытм памяці на с. 104

4.Якія метады запамінання вы лічыце самымі эфектыўнымі? Растлумачце.


Падручнік закрыты

4 бала


Вусна

3 бала


Узаемаправерка

5 балаў.Пісьмова ў сшытак



4

Резюме

ВЭ1

ВЭ2

ВЭ3







Агульная колькасць балаў

2б.

2б.


3б.

4б.

4б.

3б.


5б.







23бала




23б-10

20-22б.-9

17-19б.-8

14-16б.-7

11-13б.-6

8-10б.- 5



5-7б.-4

3-4б.-3


5. & 15. Пытанні с.106-107


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка