Ход урока Арг момант




Дата канвертавання17.03.2016
Памер20.38 Kb.
Матэматыка

4 клас


Паўтарэнне. Рашэнне арыфметычных задач.

Мэты:


Ход урока

1.Арг. момант

Добры дзень. Сядайце. Мяне завуць Аксана Васільеўна. Сёння ў мяне і ў вас незвычайны ўрок, а незвычайны ен тым, што ваша настаўніца Тамара Міхайлаўна не вядзе ўрок у вас, а прысутнічае і будзе назіраць за вамі, як вы працуеце. Незвычайны ен і тым, што вядзе ў вас матэматыку новы настаўнік, які будзе весці прадмет у 5 класе. Таму па заканчэнні ўрока я папрашу, каму на ўроку спадабалася і было легка працаваць захлопаць у далоні. Давайце паспрабуем настроіцца на добры лад і пахлопаем у далоні.

На мінулым уроку вы паўтарылі як рашаюцца ўраўненні, сення мы замацуем вылічальныя навыкі і парашаем арыфметычныя задачы ў 2-3 дзеянні. Але спачатку праверым д/з.

2.Праверка д/з.

На дом была задача №30 на стар.126, №32

3 Актуалізацыя ведаў.

Запісалі чысло, класная работа. Нагадаю тэма нашага ўрока “Рашэнне арыфметычных задач”

Задачы вучаць: аналізаваць, разважаць, назіраць, вылічваць.

Таму паўторым вылічальныя навыкі з лікамі.

а) Прачытайце лікі;

б) Палічым?

в)Укажыце парадак выканання дзеянняў

г)Знайдзі правільны адказ

д) Прадоўжы сказ

е)Параўнайце

ж)Бліц – апыт(Настаўнік чытае задачу, кожны вучань ставіць лік у сшытак).

Максімальная колькасць балаў 6

4. Вуснае вылічэнне з узаемаправеркай. Запісалі Варыянт 1 (2). Запісваем у сшытак толькі адказ.

Максімальная колькасць балаў 12

4.Фізкультмінутка.

А теперь на месте шаг.


Выше ноги! Стой, раз, два! (ходьба на месте)
Плечи выше поднимаем,
А потом их опускаем. (поднимать и опускать плечи)
Руки перед грудью ставим
И рывками выполняем. (руки перед грудью, рывки руками)
Мы присядем десять раз.
Мышцы не болят у нас. (приседания)
Десять раз подпрыгнуть нужно,
Скачем выше, скачем дружно! (прыжки на месте)
Мы колени поднимаем –
Шаг на месте выполняем. (ходьба на месте)
От души мы потянулись,
И за парты вновь вернулись.

5.Работа па падручніку. Рашэнне задач.

35, стар.126



  1. Што можна сказаць пра другі і трэці склады?

  2. У колькі дзеянняў задача?

Задача

1)300:2=150(т) – на 2, 3 склады

2)400-150=250(т) – на 1 склад.

Адказ: 250 т, 150т, 150т.

36

1.Што вядома пра другую старану прамавугольніка?

1)18:3=6(см)

2) 6*9= 54(см2)

Адказ: 54 см2

40, стар.127


6.Дамашняе заданне

7. Падвядзенне вынікаў 18балаў -10



17 балаў -8


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка