ANNEX 1 TO THE CONTRACT OF EMPLOYMENT
JOB DESCRIPTION
-
Execute accounting transactions in ABAC accounting system (commitments, payments) in line with the Financial Regulations and other rules related to the financial transactions;
-
Act as an initiating Operating and Financial Officer within ABAC;
-
Reconciliation of the payments with bank statements;
-
Petty cash payment via Delegation’s Imprest account;
-
Replenishment of the Delegation’s bank accounts;
-
In charge of day to day correspondence and communication with EEAS A.1 and DG BUDG (signature cards and sub delegations) and ex post controls;
-
Preparation and calculation of payrolls for local staff;
-
Liquidation of travel claims, representation allowance, contractual staff expenses;
-
Assistance in encoding the budgetary amendments in ABD Plus;
-
Assistance in encoding in ABAC the yearly budget envelope/commitments of the Delegation;
-
Follow up and reporting on the consumption of the budget allocation of the Delegation;
-
Follow up the third party files (BAFs and LEFs);
-
Maintain and updates accounting files and registers, and other records relating to financial matter.
-
Other ad-hoc administrative tasks that the Head of Section or the Head of Delegation may allocate.
|
ДАДАТАК 1 ДА ПРАЦОЎНАЙ ДАМОВЫ
СЛУЖБОВЫЯ АБАВЯЗКІ
-
Выкананне бухгалтарскіх аперацый у бухгалтарскай сістэме АВАС (абавязкі, плацяжы) у адпаведнасці з Фінансавым рэгламентам і іншымі правіламі фінансавых аперацый;
-
Выкананне функцый initiating Operating and Financial Officer ў сістэме АВАС;
-
Узгадненне плацяжоў з балансамі банкаўскіх рахункаў;
-
Дробныя плацяжы гатоўкай праз рахунак Imprest Прадстаўніцтва;
-
Папаўненне банкаўскіх рахункаў Прадстаўніцтва;
-
Адказнасць за штодзённую карэспандэнцыю і камунікацыю з EEAS A.1 і DG BUDG (карткі з подпісамі і субдэлегаванне) і кантрольнымі органамі;
-
Падрыхтоўка і разлік ведамасцей заробнай платы для мясцовага персаналу;
-
Аплату дарожных і прадстаўнічых выдаткаў, выдаткаў на персанал, які працуе па кантракту;
-
Дапамога ва ўвядзенні дадзеных аб бюджэце у ABD Plus;
-
Дапамога ва ўвядзенні ў ABAC дадзеных аб гадавым бюджэце/абавязательствах Прадстаўніцтва;
-
Кантроль і справаздачнасць па засваенні бюджэтных асігнаванняў Прадстаўніцтва;
-
Кантроль файлаў трэціх бакоў (BAF і LEF);
-
Вядзенне і абнаўленне бухгалтарскіх файлаў і рэестраў, а таксама іншых запісаў, якія адносяцца да фінансавых пытанняў.
-
Іншыя адмысловыя адміністрацыйныя задачы, якія могуць быць даручаныя Кіраўніком Аддзела і/ці Кіраўніком Прадстаўніцтва
|