Аддзел адукацыі шчучынскага райвыканкама




Дата канвертавання13.05.2016
Памер354.66 Kb.
АДДЗЕЛ АДУКАЦЫІ ШЧУЧЫНСКАГА РАЙВЫКАНКАМА

ЗАГАД


мая 2007 года №
Аб арганізацыі аздараўлення дзяцей і падлеткаў раёна ў летні перыяд 2007 года

У адпаведнасці з рашэннем Шчучынскага райвыканкама ад 27 красавіка 2007 года №273 “Аб арганізацыі аздараўлення дзяцей Шчучынскага раёна ў летні перыяд 2007 года”

ЗАГАДВАЮ:


  1. Адкрыць наступныя профільныя лагеры:

1.1. аздараўленчыя лагеры з дзённым знаходжаннем на базе наступных устаноў адукацыі (з 28.05. па 16.06.2007):

СШ №1 - 150 СШ №2 - 120

СШ №3 - 110 Астрынская - 100

Навадворская - 45 Каменская - 45

Першамайская - 40 Ляшчанская - 55

Галавічпольская - 55 Дэмбраўская - 60

Ракавіцкая - 40 Орлеўская - 55

Жалудоцкая - 80 Ражанкаўская - 80

Баліцкая БШ - 30 Бакштаўская - 40

Ашмянцоўская - 30 Скрыбаўская СШ - 70

Вярбілкаўская - 30 Васілішкоўская СШ - 50

(другая змена на базе Васілішкоўскай СШ з 18.06.2007 - 50)

1.2. працы і адпачынку з дзённым знаходжаннем (з 28.05 па 16.06.)

Астрынская СШ - 50

Васілішкаўская СШ - 30

Жалудокская СШ - 25


1.3. на базе дзяржаўнай установы “Дзіцячы аздараўленчы лагер “Востраў дзяцінства” аддзела адукацыі Шчучынскага райвыканкама забяспечыць работу профільных змен:

- для гурткоўцаў ЦТДзіМ - 90 (з 4.06. па 21.06.2007 г.)

- для адораных дзяцей “Навука” - 90 (з 24.06. па 11.07.2007 г.)

- для выхаванцаў “ДзЮСШ” – 90 (з 14.07. па 31.07.2007 г.)

- ваенна-патрыятычнай – 90 (31.07. па 18.08.2007 г.)

1.4. на базе Мажэйкаўскай БШ лагера працы і адпачынку з 04.06. па 21.06.2007 г.:

СШ №2 г. Шчучына – 35

СШ №3 г. Шчучына – 30

Мажэйкаўская БШ – 5

1.5. турыстычны лагер- 80 ( з 23.06.па 1.07. 2007 г.)


1.6. на базе Ражанкаўскай дапаможнай школы -інтэрната з 26.05. па 12.06.2007 года – 100.

1.7. на базе дзіцячага сада №7 г. Шчучына лагер “Пралеска” з 28.05 па 14.06.2007 года - 50

2. Зацвердзіць кадры лагераў (дадатак 1).

3. Цэнтралізаванай бухгалтэрыі аддзела адукацыі (Асмалоўская Л.М.) забяспечыць своечасовае фінансаванне лагераў. Па заканчэнні летняй аздараўленчай кампаніі да 15.09.2007 г. прадставіць у Прадстаўніцтва Гродзенскага абласнога ўпраўлення Рэспубліканскага цэнтра па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні насельніцтва фінансавую справаздачу.

4. Тэхнолагу па харчаванні (Комар А. У.) своечасова забяспечыць лагеры меню і нормамі харчавання, ажыццявіць сістэмны кантроль за харчаваннем у лагерах. Забяспечыць лагеры кадрамі павароў, дыэтсястер, кухонных работнікаў.

5. Інжынеру па ТБ аддзела адукацыі (Сакалова А. К.) узяць пад асабісты кантроль правядзенне з вучнямі заняткаў па тэхніцы бяспекі ў лагерах усіх тыпаў.



  1. Дырэктарам СШ № 1,№2, №3 г. Шчучына, Ражанкаўскай, Астрынскай, Навадворскай, Каменскай, Жалудоцкай, Першамайскай, Орлеўскай, Ракавіцкай, Дэмбраўскай, Галавічпольскай, Ляшчанскай, Васілішкоўскай, Скрыбаўскай сярэдніх школ, Баліцкай, Бакштаўскай, Ашмянцоўскай, Вярбілкаўскай базавых школ, ДУ “Дзіцячы аздараўленчы лагер “Востраў дзяцінства”, загадчыку дзіцячага сада №7 г. Шчучына:

6.1. прыняць меры па выконванню прадпісанняў раеннага цэнтра гігіены і эпідэміялогіі, пажарнага надзору падрыхтаваць да 25 мая 2007 года памяшканні для работы лагераў,;

6.2. стварыць бяспечныя ўмовы для знаходжання дзяцей у лагерах, арганізаваць работу ў адпаведнасці з зацвержаным унутранным распарадкам лагера (дадатак 2);

6.3. да 25 мая укамплектаваць усе лагеры кваліфікацыйнымі кадрамі педагагічнага і абслугоўваючага персаналу;

6.4. прыняць меры да арганізацыі сну вучняў 1-2 класаў, дзяцей з паслабленым здароўем у лагерах з дзённым знаходжаннем;

6.5. да 25 мая 2007 года спланаваць работу лагераў, праекты прадставіць у аддзел адукацыі (92 каб.) для зацвярджэння;

6.6. сумесна з філіялам УП “Кінавідэапракат” забяспечыць правядзенне кінавідэа мерапрыемстваў па фарміраванню навыкаў здаровага ладу жыцця, прававой тэматыцы;

6.7. забяспечыць залічэнне ў аздараўленчыя лагеры дзяцей-сірот, дзяцей з малазабяспечаных сем’яў, дзяцей-інвалідаў, вучняў, якія маюць адхіленне ў паводзінах, дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным становішчы;

6.8. спланаваць і забяспечыць работу спецыялістаў сацыяльна-псіхалагічных служб у лагерах, арганізаваць правядзенне карэкцыйных заняткаў з вучнямі;

6.9. узмацніць кантроль за правядзеннем мерапрыемстваў у аздараўленчых лагерах, ажыццяўляць іх правядзенне на аснове загада начальніка лагера з вызначэннем адказных за арганізацыю, правядзенне мэтавага інструктажу.

7. Дырэктарам школ:

7.1. ажыццявіць падбор вучняў у ваенна-патрыятычны лагер (дадатак3), лагер для адораных “Навука”;

7.2. звесткі аб вучнях падаць у аддзел адукацыі да 5.06.2007г.

8.Дырэктарам гімназіі (Лебедзь Н.Я.), СШ №1 г. Шчучына (Хрыптовіч К.К.):

8.1. накіраваць для ажыццяўлення лагернай змены для адораных педагагічных работнікаў. Звесткі аб кадравых назначэннях узгадніць з аддзелам адукацыі да 25 мая 2007 года.

9. Дырэктарам ЦТДзіМ г. Шчучына (Дзегцярова І.П.), ЦПР г.п. Астрына (Хоміч М.Э.):

9.1 арганізаваць на базе цэнтраў выставы метадычнай літаратуры па пытаннях летняга адпачынку дзяцей, забяспечыць іх работу на працягу летняга перыяду

9.2. 17 мая 2007 года правесці вучобу важатых аздараўленчых лагераў па пытаннях арганізацыі выхаваўчага працэсу.

9.3. да 5 верасня правесці сярод аздараўленчых лагераў конкурс праектаў на лепшую распрацоўку змены , падрыхтаваць матэрыялы для ўдзелу ў абласным этапе конкурса.

10. Дырэктарам школ і пазашкольных устаноў:

10.1. распрацаваць і зацвердзіць на педагагічных саветах комплексны план арганізацыі летняга адпачынку і грамадска – карыснай працы школьнікаў;

10.2. прадоўжыць работу па правядзенню мерапрыемстваў у рамках рэспубліканскіх акцый “Жыву ў Беларусі і тым ганаруся”і “ Здаровы я – здаровая страна”;

10.3. сумесна са школьным самакіраваннем, базавымі прадпрыемствамі стварыць і забяспечыць актыўную дзейнасць рознаўзроставых атрадаў па месцы жыхарства, падрыхтаваць творчыя справаздачы работы разнаўзроставых фарміраванняў;

10.4. арганізаваць работу школьных стадыенаў, спартыўных секцый, клубаў ў мэтах ахопа максімальнай колькасці вучняў спартыўна-масавымі мерапрыемствамі;

10.5. забяспечыць тэхніку бяспекі жыцця і здароўя школьнікаў.

10.6. тэрмінова інфармаваць аддзел аддукацыі аб выпадках інфекцыйных захворванняў, няшчастных выпадках;

10.7. прыняць да ведама, што кошт пуцеўкі ў лагер з дзенным знаходжаннем складае для дзяцей 6-10 гадоў 8 тысяч, 11-13гадоў – 10 тысяч, 11-18 гадоў – 15 тысяч.

11. Кантроль за выкананнем загада ўскласці на намесніка начальніка аддзела адукацыі Богдан І.В., галоўнага спецыяліста Чыжык В.П., метадыста райметадкабінета аддзела адукацыі Бекіш А.Г.

Начальнік аддзела адукацыі У. Р. Дубок

Приложение № 1


1. Начальники сезонно-оздоровительных лагерей

в учреждениях образования


№ п/п

Учреждение образования

Ф.И.О.

начальника лагеря



Ф.И.О. старшего воспитателя

1

Дембровская СШ

Кешко Тамара Николаевна




2

Ошмянцовская БШ

Кульвец Татьяна Александровна

Гудач Раиса Ивановна


3

СШ №3 г. Щучина

Байгот Анна Павловна

Мачульская Снежана Викторовна

4

СШ №2 г. Щучина

Бондаренко Галина Казимировна

Тикунова Татьяна Александровна

5

СШ №1 г. Щучина

Кречко Елена Владимировна

Метковская Наталья Станиславовна

6

Желудокская СШ

Родион Людмила Викторовна

Будилович Елена Брониславовна

7

Головичпольская СШ

Пашук Жанна Адамовна

Тамашова Надежда Александровна

8

Первомайская СШ

Поведайко Наталья Юзефовна

Дашкевич Наталья Степановна

9

Новодворская СШ

Антончик Елена Витальевна

Андрушкевич Наталья Чеславовна

10

Каменская СШ

Сергей Галина Вацлавовна




11

Скрибовская СШ

Ожеховская Юлия Ивановна

Жешко Елена Евгеньевна

12

Лещанская СШ

Панимаш Светлана Станиславовна

Жилук Лилия Зигмундовна

13

Бакштовская БШ

Сидорович Галина Витальевна

Кахнович Мария Иосифовна

14

Раковичская СШ

Малышко Валентина Семеновна

Магнушевская Лилия Константиновна

15

Вербилковская БШ

Гришкевич Виктор Марьянович




16

Василишковская СШ

1 смена – Ханько Светлана Антоновна

2 смена – Захарко Ирина Антоновна






17

Орлевская СШ

Стасюкевич Наталья Витальевна

Желудок Светлана Владимировна

18

Остринская СШ

Жук Леокадия Ивановна

Сенив Наталья Васильевна

19

Рожанковская СШ

Петрова Евгения Степановна

Дашкевич Оксана Вячеславовна

20

Баличская БШ

Куприян Анна Станиславовна





2. Начальники лагерей труда и отдыха с дневным пребыванием:


№ п/п

Учреждение образования

Ф.И.О.

1.

Василишковская СШ

Гинель Чеслава Антоновна

2.

Желудокская СШ

Эйсмонт Ольга Марьяновна

3.

Остринская СШ

Матусевич Светлана Константиновна

3. Начальник круглосуточного лагеря на базе пребыванием

на базе Можейковской БШ:
Гайда Жанна Генриховна – учитель СШ №2 г. Щучина
4. Начальник круглосуточного лагеря

на базе Рожанковской вспомогательной школы-интерната:
Литвина Тамара Ивановна – заместитель директора Рожанковской ВШИ
5. Начальник туристического палаточного лагеря:
Гвоздовский Иван Викентьевич – директор базы юных туристов

6.Начальник круглосуточного лагеря « Пралеска» для дошкольников:
Пригодская Ирина Константиновна - педагог социальный детского сада №5 г. Щучина
Шуста Наталья Николаевна – старший воспитатель лагеря, воспитатель д/с №7 г.Щучина

Приложение №2


РЕЖИМ РАБОТЫ ЛАГЕРЯ

пришкольного сезонно-оздоровительного лагеря


830 - 900 – сбор детей, зарядка

900 - 915утренняя линейка

915 – 1000 – завтрак

1000–1200 – работа по плану отрядов, общественно-полезный труд, работа кружков и секций

1200 – 1300 – оздоровительные процедуры

1300 – 1430 – обед

1430 – 1530 – отдых

1530 – 1600 – полдник

1600 – 1800 – культурно-массовые и спортивные мероприятия

1800 – вечерняя линейка, уход домой





№ п/п

ШКОЛА

Смена "Наука" с 17.06. по 04.07.2008

военно-патриотический лагерь с 07.08. по 24.07.2008

Лагерь « Сябрына» на базе РВШИ

С 24.05. по 10.06.



1

Василишковская СШ

2

4

2

2

Головичпольская СШ

2

3

5

3

Дембровская СШ

2

4

5

4

Желудокская СШ

2

4

9

5

Каменская СШ

2

2

3

6

Лещанская СШ

2

4




7

Н.Дворская СШ

1

3

2

8

Орлевская СШ

1

3




9

Остринская СШ

3

5

6

10

Первомайская СШ

1

2

2

11

Рожанковская СШ

2

3

4

12

Раковичская СШ

1

2

5

13

Скрибовская СШ

1

4




14

СШ №1 г. Щучина

10

10

10

15

СШ №2 г.Щучина

10

10

8

16

СШ №3 г.Щучина

8

8

5

17

Гимназия г. Щучина

40

1




18

Баличская БШ

 

1

4

19

Бакштовская БШ

 

1




20

Вербилковская БШ

 

1




21

Гурнофельская БШ

 

2

4

22

Дудковская БШ

 

1




23

Лычковская БШ

 

2




24

Можейковская БШ

 

2

6

25

Мотыльская БШ

 

2

5

26

Ошмянцовская БШ

 

2




27

Ходилонская БШ

 

2




28

РВШИ







15















Приложение 3

Плановое задание по комплектованию лагерей "Остров детства", «Сябрына»


6. Начальник ГУ «Детский оздоровительный лагерь

«Остров детства» - Новиков В.А.

Штаты кухонных работников ДОЛ «Остров детства».
1 смена
1. Шеф-повар – Шевченко Ирина Александровна (повар интерната СШ №2).

2. Повар – Федорович Тамара Ивановна (повар Головичпольской СШ).

3. Кухонный рабочий – Юшкевич Люциана Марьяновна (кухонный рабочий Василишковской СШ).

4. Кладовщик – Шашко Юрий Викторович (рабочий Рожанковской СШ).

5. Диетсестра - Майорова Елена Михайловна (диетсестра д/с №6 г. Щучина)

2 смена
1. Шеф-повар – Трикиша Анна Чеславовна (повар Вербилковской БШ).

2. Повар – Богдевич Алина Станиславовна (повар интерната школы Новодворской СШ).

3. Кухонный рабочий – Тарас Ольга Анатольевна (кухонный рабочий Баличской БШ).

4. Кладовщик – Болтрукевич Виктор Тадеушевич (рабочий Вербилковской БШ).

5. Диетсестра – Дашкевич Елена Антоновна (диетсестра д/с №3 г. Щучина).

3 смена
1. Шеф-повар – Савко Любовь Юрьевна (повар Лещанской СШ).

2. Повар – Михеева Ксения Викторовна (ГПТУ-198).

3. Кухонный рабочий – Миколайчик Олеся Леонидовна (ГПТУ-198)

4. Кладовщик – Семенович Олеся Яновна (кухонный рабочий Дембровской СШ).

5. Диетсестра – Войтехович Тереза Валерьевна (медсестра д/с №7 г. Щучина).

4 смена
1. Шеф-повар – Побержина Тамара Викторовна (повар Ошмянцовской БШ).

2. Повар – Миколайчик Олеся Леонидовна (ГПТУ-198).

3. Кухонный рабочий –

4. Кладовщик – Михеева Ксения Викторовна (ГПТУ-198).

5. Диетсестра – Дашкевич Елена Антоновна (диетсестра д/с №3 г. Щучина).

АДДЗЕЛ АДУКАЦЫІ ШЧУЧЫНСКАГА РАЙВЫКАНКАМА

ЗАГАД


13 мая 2008 года № -171-з

г.Шчучын
Аб арганізацыі аздараўлення дзяцей і падлеткаў раёна ў летні перыяд 2008 года

У адпаведнасці з рашэннем Шчучынскага райвыканкама ад 25 красавіка 2008 года №323 “Аб арганізацыі аздараўлення дзяцей Шчучынскага раёна ў летні перыяд 2008 года”

ЗАГАДВАЮ:



  1. Адкрыць наступныя профільныя лагеры:

1.1. аздараўленчыя лагеры з дзённым знаходжаннем на базе наступных устаноў адукацыі (з 02.06.2008 па 21.06.2008):

СШ №1 - 150 СШ №2 - 125

СШ №3 - 100 Астрынская СШ - 80

Навадворская СШ - 40 Каменская СШ - 40

Першамайская СШ - 30 Ляшчанская СШ - 55

Галавічпольская СШ - 40 Дэмбраўская СШ - 65

Ракавіцкая СШ - 40 Орлеўская СШ - 35

Жалудоцкая СШ - 90 Ражанкаўская СШ - 80

Баліцкая БШ - 30 Бакштаўская БШ - 20

Ашмянцоўская БШ - 25 Скрыбаўская СШ - 50

Вярбілкаўская БШ - 30 Васілішкоўская СШ - 95

Лычкаўская БШ - 35 Хадзілонская БШ - 20

Мажэйкаўская БШ - 25

1.2. працы і адпачынку з дзённым знаходжаннем (з 02.06 па 21.06.)


Астрынская СШ - 30

Васілішкаўская СШ - 30

Жалудокская СШ - 40


1.3. на базе дзяржаўнай установы “Дзіцячы аздараўленчы лагер “Востраў дзяцінства” аддзела адукацыі Шчучынскага райвыканкама забяспечыць работу профільных змен:

- для гурткоўцаў ЦТДзіМ - 90 (з 2.06. па 19.06.2008 г.)

- для адораных дзяцей “Навука” - 90 (з 23.06. па 10.07.2008 г.)

- ваенна-патрыятычнай – 90 (14.07. па 31.07.2008 г.)

- для выхаванцаў “ДзЮСШ” – 90 (з 03.08. па 20.08.2008 г.)

1.4. на базе Мажэйкаўскай БШ лагера працы і адпачынку з 02.06. па 21.06.2008 г.:

СШ №2 г. Шчучына – 31

СШ №3 г. Шчучына – 26

Мажэйкаўская БШ – 13

1.5. турыстычны лагер- 90 ( з 20.06.па 28.06. 2008 г.)


1.6. на базе Ражанкаўскай дапаможнай школы -інтэрната з 24.05. па 10.06.2008 года – 107.

1.7. на базе дзіцячага сада № 7 г. Шчучына лагер “Пралеска” з 02.06 па 19.06.2008 года – 50.

2. Зацвердзіць кадры лагераў (дадатак 1).

3. Цэнтралізаванай бухгалтэрыі аддзела адукацыі (Асмалоўская Л.М.) забяспечыць своечасовае фінансаванне лагераў. Па заканчэнні летняй аздараўленчай кампаніі да 15.09.2008 г. прадставіць у Прадстаўніцтва Гродзенскага абласнога ўпраўлення Рэспубліканскага цэнтра па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні насельніцтва фінансавую справаздачу.

4. Тэхнолагу па харчаванні (Комар А. У.) своечасова забяспечыць лагеры меню і нормамі харчавання, ажыццявіць сістэмны кантроль за харчаваннем у лагерах. Забяспечыць лагеры кадрамі павароў, дыэтсястер, кухонных работнікаў.

5. Інжынеру па ТБ аддзела адукацыі (Сакалова А. К.):

5.1. узяць пад асабісты кантроль правядзенне з вучнямі заняткаў па тэхніцы бяспекі ў лагерах усіх тыпаў;

5.2. узмацніць кантроль за правядзеннем уводнага інструктажу з работнікамі пры прыеме на работу і пярвічнага інструктажу на рабочым месцы з паслядоўнай рэгістрацыей у адпаведных журналах.



  1. Дырэктарам СШ № 1, №2, №3 г. Шчучына, Ражанкаўскай, Астрынскай, Навадворскай, Каменскай, Жалудоцкай, Першамайскай, Орлеўскай, Ракавіцкай, Дэмбраўскай, Галавічпольскай, Ляшчанскай, Васілішкоўскай, Скрыбаўскай сярэдніх школ, Баліцкай, Хадзілонскай, Мажэйкаўскай, Бакштаўскай, Ашмянцоўскай, Вярбілкаўскай базавых школ, дырэктару Ражанкаўскай дапаможнай школы-інтерната, начальніку ДУ “Дзіцячы аздараўленчы лагер “Востраў дзяцінства”, загадчыку дзіцячага сада №7 г. Шчучына, выконваючаму абавязкі дырэктара раеннай базы юных турыстаў, начальніку лагера “ Дружына”:

6.1. прыняць меры па выконванню прадпісанняў раеннага цэнтра гігіены і эпідэміялогіі, пажарнага надзору падрыхтаваць да 25 мая 2008 года памяшканні для работы лагераў,;

6.2. стварыць бяспечныя ўмовы для знаходжання дзяцей у лагерах, арганізаваць работу ў адпаведнасці з зацвержаным унутранным распарадкам лагера (дадатак 2);

6.3. да 25 мая укамплектаваць усе лагеры кваліфікацыйнымі кадрамі педагагічнага і абслугоўваючага персаналу;

6.4. прыняць меры да арганізацыі сну вучняў 1-2 класаў, дзяцей з паслабленым здароўем у лагерах з дзённым знаходжаннем;

6.5. да 30 мая 2008 года спланаваць работу лагераў, планы і праекты прадставіць у аддзел адукацыі (92 каб.) для зацвярджэння;

6.6. працягнуць работу па правядзенню ў аздараўленчых лагерах усіх тыпаў мерапрыемстваў у рамках рэспубліканскіх акцый “ Жыву ў Беларусі і тым ганаруся” і “ Здаровы я – здаровая краіна”;

6.7. Забяспечыць удзел аздараўленчых лагераў у рэспубліканскім праекце “ Дзень здароўя.Год здароўя. Здаровае жыцце”, радыеконкурсе “ На здаровай хвалі”, абласной акцыі “ “ За здароўем да прыроды”

6.8. сумесна з філіялам УП “Кінавідэапракат” забяспечыць правядзенне кінавідэа мерапрыемстваў па фарміраванню навыкаў здаровага ладу жыцця, прававой тэматыцы;

6.9. забяспечыць залічэнне ў аздараўленчыя лагеры дзяцей-сірот, дзяцей з малазабяспечаных сем’яў, дзяцей-інвалідаў, вучняў, якія маюць адхіленне ў паводзінах, дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным становішчы;

6.8. спланаваць і забяспечыць работу спецыялістаў сацыяльна-псіхалагічных служб у лагерах, арганізаваць правядзенне карэкцыйных заняткаў з вучнямі;

6.9. узмацніць кантроль за правядзеннем мерапрыемстваў у аздараўленчых лагерах, ажыццяўляць іх правядзенне на аснове загада начальніка лагера з вызначэннем адказных за арганізацыю, правядзенне мэтавага інструктажу з педработнікамі і навучаннем мерам небяспекі дзяцей, якія аздараўліваюцца.

6.10. прыняць меры па недапушчэнню частай змяняльнасці атрадных выхавацеляў , спланаваць работу пастаяннага складу педагогаў тэрмінам не меней 9 дзен.

7. Дырэктарам школ:

7.1. ажыццявіць падбор вучняў у ваенна-патрыятычны лагер, лагер для адораных “Навука” (дадатак 3) ;

7.2. звесткі аб вучнях падаць у аддзел адукацыі да 5.06.2008г.

8.Дырэктарам гімназіі (Лебедзь Н.Я.), СШ №1 г. Шчучына (Хрыптовіч К.К.):

8.1. накіраваць для ажыццяўлення лагернай змены для адораных педагагічных работнікаў. Звесткі аб кадравых назначэннях узгадніць з аддзелам адукацыі да 1 чэрвеня 2008 года.

9. Дырэктарам ЦТДзіМ г. Шчучына (Дзегцярова І.П.), ЦПР г.п. Астрына (Хоміч М.Э.):

9.1 арганізаваць на базе цэнтраў выставы метадычнай літаратуры па пытаннях летняга адпачынку дзяцей, забяспечыць іх работу на працягу летняга перыяду.

9.2. 22 мая 2008 года правесці вучобу важатых аздараўленчых лагераў па пытаннях арганізацыі выхаваўчага працэсу.

9.3. да 5 верасня правесці сярод аздараўленчых лагераў конкурс праектаў на лепшую распрацоўку змены , падрыхтаваць матэрыялы для ўдзелу ў абласным этапе конкурса.

9.4.арганізаваць метадычныя выезды ў аздараўленчыя лагеры раена ў мэтахаказання дапамогі ў пытаннях арганізацыі выхаваўчага працэса.

10. Дырэктарам школ і пазашкольных устаноў:

10.1. распрацаваць і зацвердзіць на педагагічных саветах комплексны план арганізацыі летняга адпачынку і грамадска – карыснай працы школьнікаў;

10.2. прадоўжыць работу па правядзенню мерапрыемстваў у рамках рэспубліканскіх акцый “Жыву ў Беларусі і тым ганаруся”і “ Здаровы я – здаровая краіна;

10.3. сумесна са школьным самакіраваннем, базавымі прадпрыемствамі стварыць і забяспечыць актыўную дзейнасць рознаўзроставых атрадаў па месцы жыхарства, падрыхтаваць творчыя справаздачы работы разнаўзроставых фарміраванняў;

10.4.прыняць меры па ўдасканаленню сістэмы арганізацыі спартыўных мерапрыемстваў з вучнямі агульнаадукацыйных устаноў раена, уключыць у календарныя планы фізкультурна-аздараўленчых і спартыўна-масавых мерапрыемств на 2008 год правядзенне спартакіад летніх аздараўленчых лагераў;

10.5. арганізаваць работу школьных стадыенаў, спартыўных секцый, клубаў ў мэтах ахопа максімальнай колькасці вучняў спартыўна-масавымі мерапрыемствамі;

10.6. забяспечыць тэхніку бяспекі жыцця і здароўя школьнікаў.

10.7. тэрмінова інфармаваць аддзел аддукацыі аб выпадках інфекцыйных захворванняў, няшчастных выпадках;

10.8. прыняць да ведама, што памер бацькоўскага ўзноса складае ў лагер “ Востраў дзяцінства” для дзяцей 6-10 гадоў - 47.000 рублеў, 11-13 гадоў -57.000 рублеў, 14-18 гадоў – 65.000 рублеў; кошт бацькоўскага ўзноса ў сезонна-аздараўленчы лагер з дзенным знаходжаннем складае для дзяцей 6-10 гадоў - 12 тысяч, 11-13гадоў – 15 тысяч, 11-18 гадоў – 20 тысяч , кошт у лагер працы і адпачынку складае 10000 рублеў.

11. Кантроль за выкананнем загада ўскласці на намесніка начальніка аддзела адукацыі Богдан І.В., галоўных спецыялістаў Лідскую К.А, Чыжык В.П., Бабрыцкага Я.У., метадыста райметадкабінета аддзела адукацыі Бекіш А.Г.


Начальнік аддзела адукацыі У. Р. Дубок

Приложение №2


РЕЖИМ РАБОТЫ ЛАГЕРЯ

пришкольного сезонно-оздоровительного лагеря


830 - 900 – сбор детей, зарядка

900 - 915 – утренняя линейка

915 – 1000 – завтрак

1000–1200 – работа по плану отрядов, общественно-полезный труд, работа кружков и секций

1200 – 1300 – оздоровительные процедуры

1300 – 1430 – обед

1430 – 1530 – отдых

1530 – 1600 – полдник

1600 – 1700 – культурно-массовые и спортивные мероприятия

1700 – вечерняя линейка, уход домой

Приложение № 1
1. Начальники сезонно-оздоровительных лагерей

в учреждениях образования


№ п/п

Учреждение образования

Ф.И.О.

начальника лагеря



Ф.И.О. старшего воспитателя

1

Дембровская СШ

Кешко Тамара Николаевна




2

Ошмянцовская БШ

Кульвец Татьяна Александровна

Гудач Раиса Ивановна


3

СШ №3 г. Щучина

Байгот Анна Павловна

Мачульская Снежана Викторовна

4

СШ №2 г. Щучина

Бондаренко Галина Казимировна

Тикунова Татьяна Александровна

5

СШ №1 г. Щучина

Кречко Елена Владимировна

Метковская Наталья Станиславовна

6

Желудокская СШ

Родион Людмила Викторовна

Будилович Елена Брониславовна

7

Головичпольская СШ

Пашук Жанна Адамовна

Тамашова Надежда Александровна

8

Первомайская СШ

Поведайко Наталья Юзефовна

Дашкевич Наталья Степановна

9

Новодворская СШ

Антончик Елена Витальевна

Андрушкевич Наталья Чеславовна

10

Каменская СШ

Сергей Галина Вацлавовна




11

Скрибовская СШ

Ожеховская Юлия Ивановна

Жешко Елена Евгеньевна

12

Лещанская СШ

Панимаш Светлана Станиславовна

Жилук Лилия Зигмундовна

13

Бакштовская БШ

Сидорович Галина Витальевна

Кахнович Мария Иосифовна

14

Раковичская СШ

Малышко Валентина Семеновна

Магнушевская Лилия Константиновна

15

Вербилковская БШ

Гришкевич Виктор Марьянович




16

Василишковская СШ

1 смена – Ханько Светлана Антоновна

2 смена – Захарко Ирина Антоновна






17

Орлевская СШ

Стасюкевич Наталья Витальевна

Желудок Светлана Владимировна

18

Остринская СШ

Жук Леокадия Ивановна

Сенив Наталья Васильевна

19

Рожанковская СШ

Петрова Евгения Степановна

Дашкевич Оксана Вячеславовна

20

Баличская БШ

Куприян Анна Станиславовна





2. Начальники лагерей труда и отдыха с дневным пребыванием:


№ п/п

Учреждение образования

Ф.И.О.

1.

Василишковская СШ

Гинель Чеслава Антоновна

2.

Желудокская СШ

Эйсмонт Ольга Марьяновна

3.

Остринская СШ

Матусевич Светлана Константиновна

3. Начальник круглосуточного лагеря на базе пребыванием

на базе Можейковской БШ:
Гайда Жанна Генриховна – учитель СШ №2 г. Щучина
4. Начальник круглосуточного лагеря

на базе Рожанковской вспомогательной школы-интерната:
Литвина Тамара Ивановна – заместитель директора Рожанковской ВШИ
5. Начальник туристического палаточного лагеря:
Гвоздовский Иван Викентьевич – директор базы юных туристов

6.Начальник круглосуточного лагеря « Пралеска» для дошкольников:
Пригодская Ирина Константиновна - педагог социальный детского сада №5 г. Щучина
Шуста Наталья Николаевна – старший воспитатель лагеря, воспитатель д/с №7 г.Щучина

Приложение №2


РЕЖИМ РАБОТЫ ЛАГЕРЯ

пришкольного сезонно-оздоровительного лагеря


830 - 900 – сбор детей, зарядка

900 - 915 – утренняя линейка

915 – 1000 – завтрак

1000–1200 – работа по плану отрядов, общественно-полезный труд, работа кружков и секций

1200 – 1300 – оздоровительные процедуры

1300 – 1430 – обед

1430 – 1530 – отдых

1530 – 1600 – полдник

1600 – 1700 – культурно-массовые и спортивные мероприятия

1700 – вечерняя линейка, уход домой





№ п/п

ШКОЛА

Смена "Наука" с 17.06. по 04.07.2008

военно-патриотический лагерь с 07.08. по 24.07.2008

Лагерь « Сябрына» на базе РВШИ

С 24.05. по 10.06.



1

Василишковская СШ

2

4

2

2

Головичпольская СШ

2

3

5

3

Дембровская СШ

2

4

5

4

Желудокская СШ

2

4

9

5

Каменская СШ

2

2

3

6

Лещанская СШ

2

4




7

Н.Дворская СШ

1

3

2

8

Орлевская СШ

1

3




9

Остринская СШ

3

5

6

10

Первомайская СШ

1

2

2

11

Рожанковская СШ

2

3

4

12

Раковичская СШ

1

2

5

13

Скрибовская СШ

1

4




14

СШ №1 г. Щучина

10

10

10

15

СШ №2 г.Щучина

10

10

8

16

СШ №3 г.Щучина

8

8

5

17

Гимназия г. Щучина

40

1




18

Баличская БШ

 

1

4

19

Бакштовская БШ

 

1




20

Вербилковская БШ

 

1




21

Гурнофельская БШ

 

2

4

22

Дудковская БШ

 

1




23

Лычковская БШ

 

2




24

Можейковская БШ

 

2

6

25

Мотыльская БШ

 

2

5

26

Ошмянцовская БШ

 

2




27

Ходилонская БШ

 

2




28

РВШИ







15















Приложение 3

Плановое задание по комплектованию лагерей "Остров детства", «Сябрына»


6. Начальник ГУ «Детский оздоровительный лагерь

«Остров детства» - Новиков В.А.

Штаты кухонных работников ДОЛ «Остров детства».
1 смена
1. Шеф-повар – Шевченко Ирина Александровна (повар интерната СШ №2).

2. Повар – Федорович Тамара Ивановна (повар Головичпольской СШ).

3. Кухонный рабочий – Юшкевич Люциана Марьяновна (кухонный рабочий Василишковской СШ).

4. Кладовщик – Шашко Юрий Викторович (рабочий Рожанковской СШ).

5. Диетсестра - Майорова Елена Михайловна (диетсестра д/с №6 г. Щучина)

2 смена
1. Шеф-повар – Трикиша Анна Чеславовна (повар Вербилковской БШ).

2. Повар – Богдевич Алина Станиславовна (повар интерната школы Новодворской СШ).

3. Кухонный рабочий – Тарас Ольга Анатольевна (кухонный рабочий Баличской БШ).

4. Кладовщик – Болтрукевич Виктор Тадеушевич (рабочий Вербилковской БШ).

5. Диетсестра – Дашкевич Елена Антоновна (диетсестра д/с №3 г. Щучина).

3 смена
1. Шеф-повар – Савко Любовь Юрьевна (повар Лещанской СШ).

2. Повар – Михеева Ксения Викторовна (ГПТУ-198).

3. Кухонный рабочий – Миколайчик Олеся Леонидовна (ГПТУ-198)

4. Кладовщик – Семенович Олеся Яновна (кухонный рабочий Дембровской СШ).

5. Диетсестра – Войтехович Тереза Валерьевна (медсестра д/с №7 г. Щучина).

4 смена
1. Шеф-повар – Побержина Тамара Викторовна (повар Ошмянцовской БШ).

2. Повар – Миколайчик Олеся Леонидовна (ГПТУ-198).

3. Кухонный рабочий –



4. Кладовщик – Михеева Ксения Викторовна (ГПТУ-198).

5. Диетсестра – Дашкевич Елена Антоновна (диетсестра д/с №3 г. Щучина).


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка