|
Абагульняючая табліца музеяў і музейных пакояў устаноў адукацыі Бераставіцкага раёна
|
Дата канвертавання | 15.03.2016 | Памер | 37.62 Kb. |
|
Абагульняючая табліца музеяў і музейных пакояў устаноў адукацыі Бераставіцкага раёна
на 01.01.2016г.
№ п/п
|
Назва i адрас установы адукацыі
|
Профіль
музея, музейнага
пакоя, экспазіцыі
|
Дата адкрыцця
i (для народных)
год апошняга пацвярджэн- ня статусу "народны"
|
Фонд
|
Кіpaўнік, тэлефон
|
Сайт музея (установы адукацыі)
|
усяго экспа натаў
|
асноўны фонд
|
Mузei
|
1
|
Вялікабераставіцкая сярэдняя школа ім. С.О.Прытыцкага (г.п.Вялікая Бераставіца, вул.Міхайліна, 2)
|
Гісторыя школы
|
11.06.2006г.
|
456
|
270
|
Маршанюк Вольга Аляксандраўна, т. (8 015 11) 70531
|
http://bolse.berestovica.edu.by/
|
2
|
Малабераставіцкая СШ (аг.Малая Бераставіца, вул. Цітаішвілі, 1а)
|
Краязнаўчы
|
01.07.2004г./
31.03.2015 г.
|
1158
|
1013
|
Эйсмант Тамара Іванаўна, т.(8 015 11) 42172
|
Mberestsch.narod2.ru
|
3
|
Вялікаэйсмантаўская СШ (Вялікія Эйсманты, вул. Юбілейная, 17)
|
Прыродазнаўчы
|
01.11.2005г.
|
750
|
286
|
Калеснік Леанід Раманавіч
Т. (801511)46345
|
Beber.berestovica.edu.by
|
4
|
Макараўскі яслі-сад-сярэдняя школа
|
Краязнаўчы
|
01.09.1986г.
|
368
|
271
|
Манцэвіч Ганна Тадэвушаўна
Т. (801511) 37641
|
http://makarov. berestovica.edu.by /
|
5
|
Кватарскі яслі-сад-сядэдняя школа (аг.Кватары, вул. Зарэчная, 1)
|
Краязнаўчы
|
01.09.1959г.
|
449
|
236
|
Кіеня Святлана Мікалаеўна
Т. (801511) 31532
|
kvatoru@tut.by
|
Музейныя пакoi
|
1
|
Старадварэцкі яслі-сад-базавая школа (аг.Стары Дворац, вул.1 Мая, 4)
|
Этнаграфічны
|
01.09.2005г.
|
114
|
101
|
Сцефанкова Алена Анатольеўна
|
Starodvorec.berestovica.edu.by
|
2
|
Масалянскія яслі-сад-пачатковая школа (аг.Масаляны, вул. Шасейная, 1)
|
Этнаграфічны
|
01.09.1996г.
|
49
|
49
|
Антановіч Вольга Мікалаеўна
|
masalyany.berestovica.edu.by
|
3
|
Паплаўскі яслі-сад-базавая школа (в.Паплаўцы, вул.Школьная,4)
|
Краязнаўчы
|
01.09.2006г.
|
67
|
59
|
Аўхіменя Ганна Іванаўна
|
Poplavcy.berestovica.edu.by
|
Экспазіцыі
|
• Усяго: 5 музеяў,3 пакоі |
|
|