“___”__________2015 г.
Дата
|
Культурна-масавыя мерапрыемствы
|
Работа з БРПА і ПА ГА БРСМ
|
Работа СППС
|
Работа ПА
|
Работа бібліятэкі
|
05.09.2015
|
1. Арганізацыйныя зборы класаў. Выбары гімназічнага савета.
2. Падрыхтоўка мемарыяльнага атрада да нясення Вахты Памяці;
3. Работа аб’яднанняў па інтарэсах “Талісман”, “Мая прафесійная будучыня ”, “Хатняе кветкаводства”, “Юны стралок”;
4. Заняткі творчых калектываў (узорны аркестр народных інструментаў, узорны ансамбль народных інструментаў “Дробі”, харавыя і харэаграфічныя калектывы, індывідуальныя заняткі па музычных інструментах.
|
Арганізацыйны сбор актыву піянерскай дружыны “Сябры” і ПА ГА “БРСМ”, Планаванне сумеснай работы на І чвэрць.
|
1. Індывідуальнае кансультаванне бацькоў.
2. Падрыхтоўка да Тыдню добрага настрою.
3. Аб’яднанне па інтарэсах “Мая прафесійная будучыня”
|
1. Арганізацыйныя зборы класаў;
2. Падрыхтоўка лепшага юнармейца да ўдзелу ў ганаровай смене на злёце Пастоў Памяці ў горадзе-героі Наварасійску.
3. Падрыхтоўка да Тыдню добрага настрою.
|
Работа выставы “Праз стагоддзі дайшло да нас слова”
|
12.09.2015
|
1. Правядзенне спартыўнага свята “У рытме добрага настрою” (5-7, 11 кл.);
2. Пасяджэнне МА класных кіраўнікоў;
3. Работа аб’яднанняў па інтарэсах “Талісман”, “Мая прафесійная будучыня”, “Хатняе кветкаводства”, “Юны стралок”;
4. Заняткі творчых калектываў (узорны аркестр народных інструментаў, узорны ансамбль народных інструментаў “Дробі”, харавыя і харэаграфічныя калектывы, індывідуальныя заняткі па музычных інструментах.
|
1. Падрыхтоўка членаў піянерскай дружыны да ўдзелу ў абласным піянерскім зборы “Піянерыі Беларусі – 25!” (БРПА);
2. Падвядзенне вынiкаў па Тыдні добрага настрою , (БРСМ).
|
1. Падвядзенне вынiкаў па Тыдні добрага настрою;
2. Падвядзенне вынікаў конкурсу на лепшую казку пра шчасце;
3.Афармленне стэнда “Ад усмешкі стане ўсім цяплей”;
4. Аб’яднанне па інтарэсах “Мая прафесійная будучыня”
|
1. Падрыхтоўка акцябрацкага атрада гімназіі да ўдзелу ў абласным конкурсе “Суперзорачка”;
2. Падвядзенне вынiкаў па Тыдні добрага настрою.
|
|
19.09.2015
|
1. Спартыўнае свята “Мама, тата, я – спартыўная сям’я” (4 кл.);
2. Удзел ва ўрачыстым адкрыцці раённай спартакіяды сілавых структур (дзіцячы народны ансамбль песні і танца “Прыбужжа”);
3. Падрыхтоўка мемарыяльнага атрада да нясення Вахты Памяці.
4. Падрыхтоўка 5-11класаў да агульнагімназічнага турыстычнага злёту.
5. Работа аб’яднанняў па інтарэсах “Талісман”,
“Мая прафесійная будучыня ”, “Саламяны капялюш”, “Хатняе кветкаводства”, “Юны стралок”;
6. Заняткі творчых калектываў (узорны аркестр народных інструментаў, узорны ансамбль народных інструментаў “Дробі”, харавыя і харэаграфічныя калектывы, індывідуальныя заняткі па музыцы.
|
1. Падрыхтоўка мемарыяльнага атрада да нясення Вахты Памяці
(ПА БРСМ);
|
1.Індывідуальнае кансультаванне бацькоў;
2. Работа з групай валанцёраў.
3. Псіхалагічная гульня “Сэрца класа” для вучняў 5 класу.
4. Аб’яднанне па інтарэсах “Мая прафесійная будучыня”.
|
1. Падрыхтоўка мемарыяльнага атрада да нясення Вахты Памяці.
|
-
Агляд навінак дзіцячай літаратуры і перыядычных выданняў.
|
26.09.2015
|
1. Гімназічны турыстычны злёт “Разам весела ісці” (5-11 класы).
|
1.Удзел у гімназічным турыстычным злёце.
|
1.Удзел у рабоце журы турыстычнага злёта.
|
1.Удзел у рабоце журы турыстычнага злёта.
|
1.Удзел у рабоце журы турыстычнага злёта
|
03.10.2015
|
1. Святочны канцэрт, прысвечаны Дню настаўнiка;
2. Легкаатлетычны крос “Залатая восень” (5-9 кл.);
3. Работа аб’яднанняў па інтарэсах “Талісман”,
“Мая прафесійная будучыня ”, “Хатняе кветкаводства”, “Юны стралок”;
4. Заняткі творчых калектываў (узорны аркестр народных інструментаў, узорны ансамбль народных інструментаў “Дробі”, харавыя і харэаграфічныя калектывы, індывідуальныя заняткі па музыцы.
|
1. Святочнае ўпрыгожванне гімназіі да Дня настаўніка (БРПА);
2. Удзел у КТС “Дзень настаўнiка”, дапамога ў правядзеннi святочнага канцэрта, прысвечанага Дню настаўнiка
(ПА БРСМ);
3. Праца над тэмай пошукавай работы для мемарыяльнага атраду.
|
1. Індывідуальнае кансультаванне бацькоў, вучняў, настаўнікоў.
2. Аб’яднанне па інтарэсах “ Мая прафесійная будучыня”.
3. Трэнінг “Аб уроках будучым жонкам і муж’ям” (10 кл.);
|
1. Арганізацыя КТС “Дзень настаўніка”, прысвечанага Дню настаўніка.
2. Работа над тэмай пошукавай работы для мемарыяльнага атраду.
|
|
10.10.2015
|
1. Удзел у легкаатлетычным турніры на прызы алімпійскай чэмпіёнкі Ю.Несцярэнка (каманда 5-11 кл.);
2. Удзел у рабоце дзіцячага парламента (ЦДАДМ, 8 кл.);
3.Падрыхтоўка канцэртнай праграмы “Выбары - 2015” (2-11 кл.);
4. Акцыя “Чысты двор” (6-11 кл.);
5. Работа аб’яднанняў па інтарэсах “Талісман”,
“Мая прафесійная будучыня ”, “Хатняе кветкаводства”, “Юны стралок”;
6. Заняткі творчых калектываў (узорны аркестр народных інструментаў, узорны ансамбль народных інструментаў “Дробі”, харавыя і харэаграфічныя калектывы, індывідуальныя заняткі па музыцы.
|
Падрыхтоўка канцэртнай праграмы “Выбары - 2015”;
|
1. Індывідуальнае кансультаванне бацькоў.
2. Работа з групай валанцёраў (падрыхтоўка інфармацыі да Дня маці);
3. Аб’яднанне па інтарэсах “ Мая прафесійная будучыня”
|
1. Падрыхтоўка да конкурсу выразнага чытання вершаў пра маці “Матуля – сонейка мае”.
2. Падрыхтоўка канцэртнай праграмы “Выбары - 2015”;
|
1.Пасвяшчэнне ў чытачы вучняў 2-iх класаў.
|
17.10.2015
|
1. Святочная праграма “Матуля – сонейка мае”, прысвечаная Дню мацi (3-4 кл.);
2. Выяздная экскурсія па маршруце Брэст-Гродна-Брэст (2А, 2Б, 2В кл.);
3. Выяздная экскурсія па маршруце Брэст-Мір-Нясвіж (7А, 7Б кл.);
4. Выяздная экскурсія ў “Казачы стан” (в.Тэльмы Брэсцкага раёна, 3А, 3Б кл.);
5. Наведванне спяктакляў Брэсцкага абласнога тэатра драмы (5Б, 6 кл., 8-11 класы);
6. Работа аб’яднанняў па інтарэсах “Талісман”,
“Мая прафесійная будучыня ”, “Хатняе кветкаводства”;
7. Заняткі творчых калектываў (узорны аркестр народных інструментаў, узорны ансамбль народных інструментаў “Дробі”, харавыя і харэаграфічныя калектывы, індывідуальныя заняткі па музыцы.
|
1. Правядзенне конкурса выразнага чытання вершаў пра маці “Матуля – сонейка мае” (БРПА);
2. Работа ў складзе журы конкурса выразнага чытання вершаў пра маці. (БРСМ).
4. Акцыя “Чысты двор” (ПА БРСМ).
|
1. Кансультаванне бацькоў і вучняў.
2. Работа ў складзе журы конкурса выразнага чытання вершаў пра маці.
3.Трэнінг па гендэрным выхаванні “Прававая база брачна-сямейных адносін” (11 кл.);
|
1. Правядзенне конкурса выразнага чытання вершаў пра маці “Матуля – сонейка мае”.
2. Акцыя “Чысты двор” (ПА БРСМ).
|
Работа ў складзе журы конкурса выразнага чытання вершаў пра маці.
|