Тэст 5 Міхась быỳ цвёрда ỳпэỳнены калі горад прайшоỳ праз стагодзі не знік у іх не згарэỳ ỳ пажарах войнаỳ ён набывае асаблівую высакароднасць свайго аблічча




Дата канвертавання04.06.2016
Памер11.98 Kb.

Тэст 5





  1. Міхась быỳ цвёрда ỳпэỳнены калі горад прайшоỳ праз стагодзі не знік у іх не згарэỳ ỳ пажарах войнаỳ ён набывае асаблівую высакароднасць свайго аблічча.

  1. Раставіць знакі прыпынку.

  2. Скласці схему сказа.

  1. Паказаць праз транскрыпцыю, якія гукі абазначаюць выдзеленыя літары ỳ словах.

Ураджай, аджыць, ламачча, медзь, футболка, на полачцы, зжаліцца, перакладчык, аддаешся.

  1. Замяніць лічбы словамі, назоỳнікі паставіць ỳ адпаведнай форме.

5 (студэнт), 2 (тыдзень), 3 (чалавек), 6 (сані), 64 (кілаграм), 3 (цяля), паỳтара (літр), у 182 (тона), 45,5 (гек тар), 2/4 (месац).

  1. Зрабіць марфемны разбор слоỳ.

Канкурэнт, невядома, мінскі, студэнцкі, удасканаỳліваць, заіскрыцца.


Тэст 6





  1. Не дзіва што тут каля крынічкі кіпела жыццё бо кожнаму хацелася стаіць бліжэй да вады каб палюбавацца на сваё ỳласнае хараство ỳ яе люстры як гэта любілі рабіць прыгожыя краскі.

1) Раставіць знакі прыпынку.

  1. Скласці схему сказа.

  1. Падкрэсліць у словах літары, якія абазначаючь мяккія зычныя.

Вераб’і, знесці, дзверы, раскінуць, нясвіжскі, цвёрды, счарнець, свеціць, пэндаль, падзарабіць, з’есці, світанне, уздзеянне.

  1. Утварыць формы 2-ой асобы адзіночнага а ліку загаднага ладу дзеясловаỳ.

Глядзець, веяць, віць, біць, зрабіць, піць, ліць, сачыць, запрагаць, жыць, быць.

  1. Зрабіць марфемны разбор слоỳ.

Бруснічнік, накіроỳвацца, світанне, пазней, збіць, рассекчы.


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка