Тэст 3 I шугнуỳ дождж налётам смелым павіс абрусам густа-белым над палямі І льецца коса ручаямі бы невад цягнецца грымотны І б’юцца кроплі ỳ пыл вільготны




Дата канвертавання28.05.2016
Памер11.29 Kb.

Тэст 3





  1. I шугнуỳ дождж налётам смелым павіс абрусам густа-белым над палямі і льецца коса ручаямі бы невад цягнецца грымотны І б’юцца кроплі ỳ пыл вільготны.

  1. Раставіць знакі прыпынку.

  2. Скласці схему сказа.

  1. Падкрэсліце у словах літары, якія абазначаюць звонкія гукі.

Кніжкі, паказчык, лёгка, мёд, падцяжкі,паглядзіце, рэж, вокладка, аб’ездчык, футболка.

  1. Паставіць назоỳнікі ỳ адзіночным ліку, вызначыць іх род.

Гантэлі, гетры, грэнкі, гусі, жырафы, кішэні, салаты, яблыкі, бровы.

  1. Зрабіць марфемны разбор слоỳ.

Міжгор’е, перашкаджаць, падзяліỳся, адрываючыся, нарадзілася.

Тэст 4





  1. З свайго мінулага народ чарпае ỳласныя прыклады таго што натхнае і таго што засцерагае ад паỳтарэння зробленых памылак.

1) Раставіць знакі прыпынку.

  1. Скласці схему сказа.

  1. Падкрэсліць у словах літары, якія абазначаючь глухія звукі.

Адталы, двесце, малацьба, перавозчык, мазь, узвышша, звернешся, рассекчы, слаỳгарадскі.

  1. Паставіць дзеясловы ỳ формах 2-ой асобы адзіночнага і множнага ліку цяперашняга часу.

Пісаць, глядзець, хацець,месці, вязаць, магчы,даць, есці, бегчы.

  1. Зрабіць марфемны разбор слоỳ.

Люблю, рассейваỳ, прыйшлося, падарожны, аглянуцца, пераспець.


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка