Тэма: Першабытныя жывелаводы і земляробы ў бронзавым і жалезных вяках




Дата канвертавання01.05.2016
Памер36.35 Kb.

ВЭ

Вучэбны матэрыял з указаннем заданняў

Тэма: Першабытныя жывелаводы і земляробы ў бронзавым і жалезных вяках

Кіраванне засваеннем тэмы

0

Мэты: стварыць умовы для засваення асаблівацей жыцця першабытных людзей у перыяд бронзавага і жалезнага вякоў праз арганізацыю самастойнай работы з падручнікам, работу ў парах, выкананне заданняў па картках,развіваць навыкі складання табліцы, плана, тлумачэння паняццяў, выхаванне павагі да гістарычнага мінулага Радзімы, выхаванне адказнасці і тараннасці

1.Аргмомант

-Хто такія жывелаводы?

Каго называюць земляробамі?

Чаму век называецца бронзавы, жалезны? З чым гэта звязана?

А як жылося людзям у гэты час?

Пастаноўка мэты ўрока

Сення мы арганізуем с вамі работу ў такім выглядзе( ідуць паяненні настаўніка)



2.Фарміраванне новых ведаў, уменняў і інавыкаў

-самастойная работа з падручнікам па модульнай тэхналогіі

1. чытанне тэкста

2.складанне плана

3.расказ у парах

4.слоўнікавая работа

( тлумачэнне паняццяў)

Вытворчая гаспадарка

індаеўрапейцы






1

1.2

4.5тыс.г.

Рус, бел, укр

Балты, германцы


Індаеўрапейцы

Мэта: выявіць прычыны рассялення індаеўрапейцаў, сфарміраваць уяўленне аб групах плямен

1.Прачытайце тэкст на с. 55-56 падручніка

2.Устаўце прапушчаннныя словы:

1. Жывелаводы- вандроўнікі рассяліліся на тэрыторыі Еўропы ….г.н

2. Славяне- продкі сучасных народаў:….

3.Існуе тры групы індаеўрапейцаў:, славяне,…..




Падручнік закрыты

Пісьмова

6 балаў

Праверка па ключу

2

Сабака, цяляты, ягняты, свінні




Узнікненне жывелагадоўлі і земляробства

Мэта: сфарміраваць уяўленне аб новых відах гаспадарчай дзейнасці і іх асаблівасцях

1.Прачытайце тэкст , складзіце план

1 в.на с.60-62 падручніка

2 в. на с. 63-65 падручніка

2. Раскажыце тэкст па складзенаму вамі плану партнеру, а ен вам

3. Задайце па 3 пытанні па расказанай тэме

4. Адкажыце на пытанні разам:

А) Якіх жывел прыручылі людзі першымі?

Б) Які від земляробства існаваў у тыя часы?

(матычнае)




План- 5балаў
7 балаў

Падручнік закрыты

3 бала

Адкажыце вусна

Узаемакантроль

2 бала

1бал

3


Вытворчая гаспадарка

Мэта: сфарміраваць уяўленне аб асаблівасцях вытворчай гаспадаркі

1.Прачытайце тэкст на с.66-67 падручніка

2.Дайце азначэнне

Вытворчая гаспадарка

3.Запоўніце табліцу:

Спажывецкая

Вытворчая

збіральніцтва

земляробства

паляванне

жывелагадоўля

4.Аб чым сведчыць драўлянае рала, знойдзенае на нашай зямлі? Карыстаючыся малюнкам с. 64, апішыце яго знешні выгляд

.3.Падвядзенне вынікаў урока

-падлік балаў

- пытанні на замацаванне

-рэфлексія

-д/заданне



Падручнік закрыты

1 бал

Запішыце ў сшытак

4 бала, пісьмова

Узаемаправерка

4 бала, вусна


4.

Резюме

ВЭ

1


ВЭ2

ВЭ3

Агульная колькасць балаў

6б.


5б.

7б.


3б.

2б.


1б.

1б.

4б.


4б.

33 бала




30-33б-10

27-29б.-9

24-26б.-8

21-23б.-7

18-20б.-6

15-17б.- 5

10-14б.-4

5-9б.-3

5. Дамашняе заданне:с. 60-65, адказаць на пытанні 5-6 с.68


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка