Тэма: Параўнанне рацыянальных лікаў




Дата канвертавання17.03.2016
Памер57.59 Kb.
Тэма: Параўнанне рацыянальных лікаў
Мэта: Сістэматызацыя ведаў аб параўнанні рацыянальных лікаў, развіццё навыкаў вылічэння модуля ліку, кантраляваць сваю дзейнасць; развіваць навыкі вуснага лічэння

Фарміраваць віды мыслення, неабходныя для матэматычнай дзейнасці: логікі, рэфлексіі

Даць веды вучням аб рацыянальным харчаванні, прывіваць цікавасць да матэматыкі
Ход урока:

На дошцы тэма: Параўнанне рацыянальных лікаў



Рацыянальнае ...

Уступнае слова: Хозяйка однажды с базара пришла,

Хозяйка в корзине домой принесла: …

Сёння мы з вамі абагулім і сістэматызуем нашы веды аб параўнанні рацыянальных лікаў, будзем развіваць навыкі вылічэння модуля ліку, самі кантраляваць сваю дзейнасць. Але адначасова мы з вамі пагаворым і яшчэ аб нечым рацыянальным, а аб чым, мы даведаемся, калі справімся з заданнямі:

Правільна Няправільна


2 - 1 = к х




+ = і а



< р н




- = т ч

1 - = а у


0,12 : 0,01 = 0,0012 ф в
4,76 * 0,5 = 2,38 а о

45,45 : 45 = 1,1 д н

9,81 * 0,1 = 0,981 н к


( 1 )2 = 2 е я


Правільна, пагаворым сёння аб рацыянальным харчаванні. Вельмі важна для нас, для нашага здароўя, што мы ўжываем у ежу. Ежа павінна быць не толькі смачнай, але і карыснай. А дапамагаць нам сёння будуць рацыянальныя лікі. Хто можа сказаць, што гэта за памочнікі такія, якія лікі мы называем рацыянальнымі? ( на дошцы вывешаны ліст)

  1. Бялкі

  2. Жыры

  3. Вітаміны

  4. Вугляводы

  5. Рэжым харчавання

  6. Каларыйнасць

  7. Мінеральныя рэчывы.

Рацыянальнае харчаванне ўключае ў сябе вельмі многа кампанентаў. Аб усіх мы не зможам пагаварыць. А аб якім кампаненце пойдзе сёння гутарка, мы даведаемся, калі рэшым прыклад - ( - 5 ) * │ - 2 │ - 4 - 2

Знойдзем цэлую частку гэтага выразу.

Пад нумарам 3 у нас вітаміны. Значыць гутарку мы павядзём аб вітамінах.

Адпраўляемся ў краіну рацыянальнага харчавання. А як бы вы хацелі адправіцца ў падарожжа: усе разам, або самастойна? ( выбіраюць вучні)

Канечне лепш разам, так як сябры заўсёды дапамогуць, калі ты трапіў у бяду, ды і цікавей падарожнічаць з сябрамі. Нам неабходна прайсці таможню ( рашыць картачку)

Варыянт 1 Варыянт 2

1. Запішыце лік, супрацьлеглы ліку 1. Запішыце лік, супрацьлеглы ліку
а) 127 б) - 432 а) – 927 б) 0


в) - 3,05 г) 0 в) 980 г) 3


2. Вылічыце 2. Вылічыце

а) – ( - 2 ) б) – ( + ) а) – ( + 1,2) б) - (- 3 ) + 4




в) - ( - 1 ) – 1 в) – ( - 2 ) – 1

Рэфлексія: Вучні фіксуюць самаацэнку сваёй дзейнасці. Калі яны вельмі задаволеныя вынікам сваёй работы, то падымаюць зялёную картачку, калі задаволеныя, але маглі лепш, то жоўтую, калі не задаволеныя, то чырвоную.

Вы прайшлі таможню. Адны з поспехам, а ў некаторых узніклі праблемы. Усё як у жыцці.

Першы пункт, які мы наведаем, гэта наша восеньская градка. Усе вы ведаеце, што лімон утрымлівае шмат вітамінаў, але ў нас ён не росце. Цікава, якую гародніну, што расце на нашых градках, мы смела можам называць паўночным лімонам? Аб гэтым мы даведаемся , калі выканаем наступныя заданні:

│4│ - │ - 3 │ 7 м -1 н 1 к


4 │ - 1,3 е 7,3 о 0,7 а

+ -2 л 2 п 1 т

+ 38,4 у 20,4 б 31,3 і

4 * -80 т 80 с 0,8 ф



* 5 10,035 т 10,007 н 2,035 о

+ х 1 а д

Капуста сапраўды вельмі багатая вітамінамі, таму вельмі карысная. Неабходна часцей ужываць гэту гародніну у ежу.



А зараз мы заглянем на гароднінную базу і даведаемся, у якой гародніне якіх вітамінаў больш.




Вітамін С

Вітамін А

Вітамін В1

Вітамін В2


Памідор











Салодкі перац











Гурок











Капуста











Морква











Часнок



-



-


Каб знайсці колькі мг вітамін неабходна чалавеку ў суткі, выканаем наступнае заданне: упарадкуем лікі па нарастаючай па варыянтах:
сутачная норма В1

1) ; ; ; ; ; 0,01;


сутачная норма В2

2) -1 ; ; ; ; ; ;


Я думаю, вы вельмі стараліся і крышачку стаміліся. Правядзём фізкультмінутку:

Спал цветок и вдруг проснулся (туловище вправо, влево)

Больше спать не захотел (туловище вперёд, назад)

Шевельнулся, потянулся (руки вверх, подняться)

Взвился вверх и полетел (руки вверх, влево, вправо)

Солнце утром лишь проснётся

Бабочка кружится, вьётся (покружится)

И садится на листок (сесть за парты)

Рэшым задачу №706: Цэлыя – рукі ўверх

Дадатныя – рукі ўперад

Адмоўныя - хлопнуць.

“Пры варцы агародніны на працягу 30 мін колькасць вітаміну С за кожныя 10 мін памяншаецца на палавіну. Колькі вітаміну застанецца ў гародніне праз 30 мін, калі перад пачаткам там было 35 мг вітаміна.”

Рэшым часткамі: у першыя 10 мін паменшыцца на 1 частку




у апошнія 10 мін

у другія 10 мін

у першыя 10 мін

1 + 2 + 4 = 7 частак

35 : 7 = 5 (мг) за апошнія 10 мін.

Ну вось і завяршаем наша падарожжа па краіне рацыянальнага харчавання. Чаму вы навучыліся сёння на уроку? Які вывад вы можаце зрабіць з сёняшняга ўрока? Так , неабходна клапаціцца аб сваім здароўі, часцей ужываць у ежу гародніну, асабліва ў сырым ваглядзе, ў салатах.

Ці спадабаўся вам наш урок, як вы ацэньваеце свой удзел ў сёняшнім уроку?

Вынікі ўрока.



Д/з п.27 №706, №709 – вусна, №718(в), №712 – мацн.
Все домой! Звонок раздался!

На доске пример остался

Залетели в класс синицы

И склевали единицы

Залетели сойки и склевали двойки

Залетели воробьи

И не стало цифры три

Сообщить прошу вас, дети



Где стояли цифры эти?
*4** 1423

*745 1745

6*98 6298

9466 9466


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка