Тэма: Чытанне тэкстаў з вывучанымі літарамі. Мэты




Дата канвертавання01.05.2016
Памер27.45 Kb.
Тэма: Чытанне тэкстаў з вывучанымі літарамі.

Мэты: 1. Адпрацоўваць навык цэласнага чытання шматскладовых слоў, вучыць разуменню вобразных выразаў у мастацкім тэксце.

2. Садзейнічаць развіццю звязнай вуснай мовы праз работу з тэкстам, пашырэнню слоўнікавага запасу вучняў.

3. Фарміраваць пачуццё адказнасці за прыроду, імкненне дапамагчы птушкам перазімаваць.

Абсталяванне: ілюстрацыі зімуючых птушак(снягір, верабей, сініца), ілюстрацыя “Зіма”, запісы на дошцы, словы з прапушчанымі літарамі, словы для слоўнікавай работы, літары о, е, й, ў.

Ход урока

І. Арганізацыйны момант. Работа з календаром.

ІІ. Актуалізацыя ведаў.



  1. Разгадванне рэбусаў.

  2. На дошцы запісаны словы сон, ком, рыс, суп. Да іх трэба падабраць словы, якія адказваюць на пытанне які? (прыметнікі).

  3. Уставіць літары о,е,й,ў, прачытаць атрыманыя словы(л ? с, р ? т, ча ? ка,

ва ? кі).

  1. Скласці з складоў словы, прачытаць.(ма- ла- ко, ма- га- зін, дуб- ро- ва, ла- сі- ха).

ІІІ. Работа па тэме ўрока.

  1. Уступнае слова па тэме ўрока.

  1. Работа над вершам “Снегіры”.

Чытанне верша настаўнікам.

Праверка першаснага ўспрымання.



  • Аб чым гэты верш?

  • Як вы разумееце выраз “заснулі белыя палеткі”? Хто можа спаць?

  • Як мог “грукаць мароз на двары”?

  • З чым аўтар параўноўвае снегіроў? Як вы думаеце, чаму?

  • Якія птушкі зімой прылятаюць бліжэй да жытла чалавека? Як называюцца гэтыя птушкі?

Чытанне верша ўголас па аднаму сказу.

Палічыць, колькі слоў у трэцім сказе. Якія знакі прыпынку ёсць у гэтым сказе?

Падзяліць на склады словы другога сказа.


  1. Работа над тэкстам “Мы майструем”.

- Як мы можам дапамагчы птушкам перазімаваць?

- Прачытайце загаловак да тэкста.

- Як вы разумееце слова майстраваць?

- Хто такі майстар?

- Разгледзьце малюнак. Скажыце, што робяць хлопчыкі?

- Якія інструменты ім спатрэбіліся?

Чытанне тэксту настаўнікам.

Праверка першаснага ўспрымання.



  • Што змайстравалі хлопчыкі для птушак?

  • Хто прыляцеў да рабіны?

Другое чытанне тэксту вучнем.

Заданні:


  • Знайдзіце ў тэксце словы, якія адказваюць на пытанне што робім?(Рэжам, пілуем.)

  • Знайдзмце словы, якія адказваюць на пытанне што зрабілі?(Павесілі, насыпалі.)

  • Адшукайце словы- сваякі.(Майстар, майстраваць, майструем, майстэрня.)

  • Палічыце, колькі сказаў ў гэтым сказе.

Вучні чытаюць тэкст ланцужком.

4. Заключнае слова настаўніка.

IV. Падвядзенне вынікаў урока.

V. Рэфлексія.(Вучні выказваюцца па чарзе і каменціруюць самаацэнку.)

Дзяржаўная ўстанова адукацыі “Целяшоўскі дзіцячы сад- сярэдняя школа”

План- канспект

адкрытага ўрока навучання грамаце(чытанне),

праведзенага ў 1 класе 21.02.2012 года



настаўнікам Баруновай Галінай Уладзіміраўнай


Целяшы, 2012


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка