Тэма: Арганізацыя сумеснай даследчай дзейнасці навучэнцаў І педагогаў Задачы




Дата канвертавання15.07.2016
Памер17.86 Kb.
ТЭМА: Арганізацыя сумеснай даследчай дзейнасці навучэнцаў і

педагогаў
Задачы:

1. Засвоіць алгарытм кіраўніцтва даследчымі работамі навучэнцаў.



  1. Раскрыть умовы паспяховага ажыццяўлення даследчай дзейнасці і ролі настаўніка ў арганізацыі даследчай дзейнасці.

  2. Вывучыць вопыт педагогаў школы па арганізацыі даследчай дзейнасці вучняў на ўроку і ў пазаўрочнай дзейнасці


Форма праядзення: абмен думкамі

I. Тэарытычная частка.


  1. Роля настаўніка ў даследчай дзейнасці навучэнцаў на ўроках біялогіі.

Уланоўская І.А.

  1. Заданні і практыкаванні на ўроках-даследваннях у пачатковых класах.

Шымулевіч Ж.П.

  1. Арганізацыя даследчай дзейнасці вучняў пры падрыхтоўцы да навукова-практычнай канферынцыі.

Шостка А.З.

  1. Спецыфіка ўзаемадзеяння настаўніка і вучня на занятках алімпіяднай групы па рускай мове.

Ладыш А.А.

II. Практычная частка.

Работа ў групах “Дзейнасць настаўніка і вучняў на розных этапах



даследчай дзейнасці”
III. Рэфлексія.
Літаратура:


  1. Елисеева, С.С. Исследовательская деятельность младших школьников: поиск, проблемы, перспективы/ С.С. Елисеева // Пачатковае навучанне. – 2011. - №3

  2. Климасева, Л.М. Исследовательская деятельность – творчество ученика и мастерство педагога / Л.М. Климасева // Народная асвета. – 2012. - №1. – С.49-53

  3. Осипенко, Л.Е. Вертикали и горизонтали преемственности: возможно ли конструировать исследования школьников? Л.Е. Осипенко, Е.А. Бохан //Народная асвета. – 2012. - №5. – С.33-37.

  4. Павлова, Е.В. Исследовательская работа на уроках/ Е.В. Павлова//Пачатковая школа. – 2007. - №4.


Аддзел адукацыі, спорту и турызму Воранаўскага райвыканкама

ДУА “Больцішская базавая школа”

СЕМІНАР

АРГАНІЗАЦЫЯ СУМЕСНАЙ

ДАСЛЕДЧАЙ ДЗЕЙНАСЦІ
НАВУЧЭНЦАЎ І ПЕДАГОГАЎ

2014/2015 н.г.


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка