Семинар-практыкум




Дата канвертавання12.05.2016
Памер29.11 Kb.
Літаратура

1.Антановіч, Н.М. Прыватнаметадычныя прынцыпы

навучання беларускай арфаграфіі ў пачатковых классах

рускамоўных школ/ Н.М.Антановіч//Пачатковая школа.-

2011.-№ 10.- С.3-7.

2. Антипова,М.Б. Роль звукобуквенного разбора в речевом

развитии и повышении орфографической грамотности

грамотности учащихся/М.Б. Антипова//Пачатковая школа.-

2011.-№ 4.- С.42-45.

3. Антонава,Н.У. Аднолькавыя, адметныя і спецыяльныя

ўменні і навыкі аўдзіравання і чытання/Н.У. Антонава//

Пачатковая школа.-2011.-№ 6.-С.54-57.

4. Блашчынская, І.А. Методыка слоўнікавай работы

ў сітуацыі блізкароднаснага двухмоўя/І.А.

Блашчынская//Пачатковае навучанне: сям'я,

дзіцячы сад, школа.- 2011.-№ 3.- С.62-68.

5. Блашчынская, І.А. Развіццё слоўніка дзяцей

ў сітуацыі блізкароднаснага білінгвізму/І.А.

Блашчынская//Пачатковая школа.- 2011.-№ 8.-

С.37-40.


6. Разумовская, М.М. Методика обучения орфографии

в школе/ М.М. Разумовская.- М.: Просвещение,1992.



АДДЗЕЛ АДУКАЦЫІ АРШАНСКАГА РАЙВЫКАНКАМА

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

«Сярэдняя школа № 14 г.Оршы»

Праграма правядзення

Стала дзейнага семінара “Авалодванне формамі вуснай і пісьмовай працы, раскрыццё заканамернасцяў ужывання мовы на ўсіх узроўнях моўнай сістэмы – вымаўленчым, лексічным, граматычным”.



Орша 2013 г.
Тэма: Авалодванне формамі вуснай і пісьмовай працы, раскрыццё заканамернасцей ужывання мовы на ўсіх узроўнях моўнай сістэмы – вымаўленчым, лексічным, граматычным

Форма правядзення:

Семинар-практыкум



Дата провядзення:

23.04.20113г.



Месца правядзення:

ДУА СШ № 14 г. Оршы



Мэта: павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў у засваенні сучаснага зместу адукацыі і вызначэнні найбольш аптымальных магчымасцей фарміравання глыбокага засваення арфаграфічнага навыку
9.00 – 9.20 Арганізацыйны этап.

Візітная картка школы.

Каўшарова Ніна Мікалаеўна,

дырэкар ДУА СШ № 14

9.20 – 9.40 - Навукова- метадычны блок

Прынцыпы беларускай арфаграфіі на аснове сучаснага беларускага правапісу

Рэалізацыя агульнадыдактычных і прыватна метадычных прынцыпаў навучання арфаграфіі ў працэсе выкладання беларускай мовы.

Дударава І.А., настаўнік 1 катэгорыі


9.40 – 10.30 Вучэбна – метадычны блок


  1. Развіццё маўленчага слыху вучняў ва ўмовах вывучэння дзвюх блізкародных моў.

Ліцвінава С.Ф., Тарапава С.А ., настаўнікі вышэйшай катэгорыі

  1. Эфектыўныя метады і прыёмы навучання арфаграфіі.

Кошалева Л.С., настаўнік 1 катэгорыі

  1. Арфаграфічны разбор і методыка яго правядзення

Бераснева Н.А., настаўнік 1 катэгорыі

  1. Работа са слоўнікамі на вучэбных занятках як сродак фарміравання моўных здольнасцей, развіцця іх агульнавучэбных уменняў, навыкаў самакантролю.

Баброва Л.У., настаўнік вышэйшай катэгорыі
10.30 – 10.50 Чайная паўза

10.50 – 12.15 Практычны блок


  1. 10.50 – 11.05. -Удасканаленне арфаграфічных уменняў і навыкаў у працэсе падрыхтоўкі школьнікаў да напісання творчых работ (пераказаў, сачыненняў).

Брэль А.В., настаўнік 1 катэгорыі

  1. 11.10 – 12.10 - Адкрыты ўрок і яго аналіз.

Дамянікава Г.М., настаўнік вышэйшай катэгорыі

12.15 – 12.30 – Падвядзенне вынікаў работы, выпрацоўка рэкамендацый.



Тамашэўская А.А., метадыст аддзела адукацыі


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка