Прыкладная схема псіхолага-педагагічнай характарыстыкі класа/групы




Дата канвертавання12.07.2016
Памер20.51 Kb.
Псіхолага-педагагічная характарыстыка групы

па дысцыпліне “Беларуская мова. Прафесійная лексіка”

студэнта групы______факультэта псіхалогіі і педагогікі

УА “Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Францыска Скарыны”

(Прозвішча і імя ў родным склоне )
Прыкладная схема псіхолага-педагагічнай характарыстыкі класа/групы

Агульныя звесткі пра клас/групу: склад класа/групы па ўзросту і полу; гісторыя калектыву (узнікненне, змена складу, змена класных кіраўнікоў/куратараў); асноўныя падзеі, узаемадзеянне класа/групы з іншымі калектывамі, паралельнымі класамі/групамі, школамі/факультэтамі.

Структура класа/групы: афіцыйная структура: актыў класа/групы, арганізатарскія здольнасці яго членаў, узаемаадносіны з класам/групай, самакіраванне; неафіцыйная структура: лідары, асаблівасці іх уплыву на клас/групу; “ізаляваныя” вучні/студэнты і магчымыя прычыны іх становішча ў класе/групе, а таксама шляхі змены такога становішча; групоўкі; асновы іх утварэння, існавання, узаемаадносіны з іншымі сябрамі і з класам/групай; суадносіны афіцыйных і неафіцыйных структур.

Асаблівасці ў развіцці класа/групы і калектыву: змест і характарыстыка аб’яднальнай дзейнасці; узровень згуртаванасці, адзінства класа/групы; грамадзянскае меркаванне, групавыя нормы, традыцыі; наяўнасць крытыкі і самакрытыкі; эмацыянальны клімат у класе/групе; канфлікт у класе/групе, іх частата, змест, спосабы вырашэння.

Змест і характар невучэбнай і вучэбнай дзейнасці класа/групы: вучэбная дзейнасць: матывацыя вучэння, паспяховасць, дысцыпліна, адносіны да навучання, інтарэсы; працоўная дзейнасць: яе матывацыя, адносіны да працы, характар яе выканання; грамадская дзейнасць: адносіны да яе, формы праяўлення актыўнасці; вольны час: асноўныя заняткі, інтарэсы і формы іх праяўлення (удзел у гуртках, наведванне тэатраў, заняткі спортам і г.д.).

Псіхолага-педагагічныя вывады: асноўныя вартасці і недахопы жыцця класа/групы; перспектывы ягяе жыцця як калектыву; важнейшыя выхаваўчыя задачы, іх рэалізацыя студэнтамі падчас педагагічнай практыкі.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
“______” ____________201___г. ________________ /________________________________/

Дата Подпіс Прозвішча ініцыялы


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка