Праверачны тэст пры вывучэнні апавядання І. Навуменкі “Жуль Верн”




Дата канвертавання30.06.2016
Памер24.32 Kb.
Праверачны тэст пры вывучэнні апавядання І. Навуменкі “Жуль Верн”

1. Колькі галоўных герояў у апавяданні І. Навуменкі “Жуль Верн”?

  1. 1

  2. 2

  3. 3

2. Да якіх літаратурных персанажаў належыць Андрэй Камінскі (Рэй або Комін)?

  1. Да галоўных

  2. Да другарадных

3. Што стала сапраўдным сябрам героя-апавядальніка ў пачатку апавядання?

  1. Вучоба

  2. Кніга

  3. Прырода

4. Як спачатку герой-апавядальнік адносіўся да Рэя Камінскага?

  1. Хацеў сябраваць

  2. Непрыязна

  3. Проста не заўважаў

5. Які прадмет герой-апавядальнік найбольш любіў у школе?

  1. Гісторыю

  2. Геаметрыю

  3. Геаграфію

6. Каго з герояў апавядання І. Навуменкі “Жуль Верн” таямнічае цікавіла больш, чым рэальнае жыццё?

  1. Героя-апавядальніка

  2. Кірылу Бомзеля

  3. Рэя Камінскага

  4. Настаўніка геаграфіі Антона Антонавіча

7. Як у працэсе выкрадання кнігі Жуля Верна змяніўся Кірыла?

  1. Менш гуляў на вуліцы

  2. Як сапраўдны разведчык, выведваў інтарэсы братоў Рэя і Івана

  3. Стаў цікавіцца тым, чым яны, нават удзельнічаў у раскопках

  4. Даведаўся, што безліч таямніц ёсць і на роднай зямлі

8. Якую прафесію выбраў герой-апавядальнік:

  1. Навукоўцам

  2. Настаўнікам

  3. Пісьменнікам

9. Падлеткі сталі дарослымі, але захавалі захапленні дзяцінства. Вызначце, як у прафесіях усіх трох герояў апавядання праявілася:

  1. Ікненне да таямнічага

  2. Уменне сябраваць, дазнавацца пра сапраўдныя інтарэсы чалавека, які расце

  3. Любоў да кніг

Праверачны тэст пры вывучэнні апавядання І. Навуменкі “Жуль Верн”

1. Колькі галоўных герояў у апавяданні І. Навуменкі “Жуль Верн”?

  1. 1

  2. 2

  3. 3

2. Да якіх літаратурных персанажаў належыць Андрэй Камінскі (Рэй або Комін)?

  1. Да галоўных

  2. Да другарадных

3. Што стала сапраўдным сябрам героя-апавядальніка ў пачатку апавядання?

  1. Вучоба

  2. Кніга

  3. Прырода

4. Як спачатку герой-апавядальнік адносіўся да Рэя Камінскага?

  1. Хацеў сябраваць

  2. Непрыязна

  3. Проста не заўважаў

5. Які прадмет герой-апавядальнік найбольш любіў у школе?

  1. Гісторыю

  2. Геаметрыю

  3. Геаграфію

6. Каго з герояў апавядання І. Навуменкі “Жуль Верн” таямнічае цікавіла больш, чым рэальнае жыццё?

  1. Героя-апавядальніка

  2. Кірылу Бомзеля

  3. Рэя Камінскага

  4. Настаўніка геаграфіі Антона Антонавіча

7. Як у працэсе выкрадання кнігі Жуля Верна змяніўся Кірыла?

  1. Менш гуляў на вуліцы

  2. Як сапраўдны разведчык, выведваў інтарэсы братоў Рэя і Івана

  3. Стаў цікавіцца тым, чым яны, нават удзельнічаў у раскопках

  4. Даведаўся, што безліч таямніц ёсць і на роднай зямлі

8. Якую прафесію выбраў герой-апавядальнік:

  1. Навукоўцам

  2. Настаўнікам

  3. Пісьменнікам

9. Падлеткі сталі дарослымі, але захавалі захапленні дзяцінства. Вызначце, як у прафесіях усіх трох герояў апавядання праявілася:

  1. Ікненне да таямнічага

  2. Уменне сябраваць, дазнавацца пра сапраўдныя інтарэсы чалавека, які расце

  3. Любоў да кніг


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка