Пратакол №1 распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе




Дата канвертавання17.03.2016
Памер153.36 Kb.


ПРАТАКОЛ № 1

распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе

на права заключэння дамовы на аказанне паслуг па забеспячэнні

матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення перамоў дзвюх дэлегацый

(Загад № 169 ад 04.06.2013 г.)

г. Масква 17 чэрвеня 2013 г.


  1. Заказчык: Міжнародная арганізацыя Еўразійская эканамічная камісія.

  2. Юрыдычны адрас: 119121, г. Масква, Смаленскі б-р, д. 3/5, б. 1.

  3. Найменне адкрытага конкурсу: адкрыты конкурс на права заключэння дамовы на аказанне паслуг па забеспячэнні матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення перамоў дзвюх дэлегацый.

  4. Склад Конкурснай камісіі зацверджаны загадам Старшыні Калегіі Еўразійскай эканамічнай камісіі ад 4 чэрвеня 2013 года № 169.

  5. На паседжанні Конкурснай камісіі па распячатаванні канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе прысутнічалі:

дырэктар Дэпартамента пратакола і арганізацыйнага – А.У. Рыс

забеспячэння

(старшыня Конкурснай камісіі)
дырэктар Дэпартамента гандлёвай палітыкі – А.У. Точын

(член Конкурснай камісіі)


намеснік дырэктара Дэпартамента гандлёвай палітыкі – А.У. Анік'еў

(член Конкурснай камісіі)


кансультант аддзела бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці – К.В. Зыкаў

Дэпартамента фінансаў

(член Конкурснай камісіі)
кансультант аддзела тавараў Дэпартамента гандлёвай палітыкі – А.У. Сысоева

(сакратар Камісіі)



На паседжанні прысутнічала 100% складу Конкурснай камісіі.

  1. Працэдура распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе праводзіцца 17 чэрвеня 2013 года а 11 гадзіне 00 хвілін па маскоўскім часе па адрасе: 105064, г. Масква, Якаваапостальскі зав., д. 12, б. 1.

  2. Да заканчэння ўказанага ў паведамленні аб правядзенні адкрытага конкурсу тэрміну падачы заявак на ўдзел у адкрытым конкурсе 17 чэрвеня 2013 г. 11 гадзін 00 хвілін (час маскоўскі) быў прадстаўлены 1 (адзін) запячатаны канверт з заяўкай на ўдзел у адкрытым конкурсе.

  3. У адпаведнасці з патрабаваннямі паведамлення аб правядзенні адкрытага конкурсу непасрэдна перад распячатаваннем канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе старшыня Конкурснай камісіі аб'явіў прысутным пры распячатаванні такіх канвертаў аб магчымасці падаць заяўкі на ўдзел у адкрытым конкурсе, змяніць ці адклікаць раней пададзеныя заяўкі на ўдзел у адкрытым конкурсе да моманту распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе.

  4. На працэдуры распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе ніхто з прадстаўнікоў удзельнікаў размяшчэння заказу не прысутнічаў і не зарэгістраваўся ў Часопісе рэгістрацыі прадстаўнікоў удзельнікаў размяшчэння заказу (Дадатак № 2 да Пратакола распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе).

  5. Непасрэдна перад распячатаваннем канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе змяненняў і адкліканняў раней пададзеных заявак, а таксама іншых заявак пададзена не было.

  6. Распячатаванне канверта з заяўкай на ўдзел у адкрытым конкурсе, пададзенай на папяровым носьбіце, праводзілася сакратаром Конкурснай камісіі А.У.Сысоевай згодна з запісам у Часопісе рэгістрацыі заявак на ўдзел у адкрытым конкурсе (Дадатак № 1 да Пратакола распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе ад 17 чэрвеня 2013 г. № 1).

Старшынёй Конкурснай камісіі ў адносінах пададзенай заяўкі на ўдзел у адкрытым конкурсе была аб'яўлена наступная інфармацыя:

  • найменне і паштовы адрас удзельніка размяшчэння заказу;

  • наяўнасць звестак і дакументаў, прадугледжаных паведамленнем аб правядзенні адкрытага конкурсу;

  • умовы выканання дамовы, указаныя ў заяўцы і якія з'яўляюцца крытэрыямі ацэнкі заявак на ўдзел у адкрытым конкурсе.

  1. Вынікі распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе:



Заяўка № 1.

дата і час паступлення: 13.06.13 17 гадзін 00 хвілін

Найменне ўдзельніка размяшчэння заказу:

Адкрытае акцыянернае таварыства «Цэнтр міжнароднага гандлю»

Паштовы адрас:

123610, г. Масква, Краснапрэсненская ўзб., д. 12



Наяўнасць звестак і дакументаў, прадугледжаных паведамленнем аб правядзенні адкрытага конкурсу

Наяўнасць/адсутнасць/іншае

1.

Вопіс дакументаў, якія ўваходзяць у склад заяўкі

прадстаўлены

2.

Заяўка на ўдзел у адкрытым конкурсе

прадстаўлены

3.

Прапанова аб якасці паслуг, якія аказваюцца, і іншыя прапановы аб умовах выканання дамовы

прадстаўлены

4.

Кваліфікацыйная анкета ўдзельніка размяшчэння заказу

прадстаўлены

5.

Выпіска з адзінага дзяржаўнага рэестра юрыдычных асоб ці натарыяльна засведчаная копія такой выпіскі, атрыманая не раней чым за шэсць месяцаў да дня размяшчэння на афіцыйным сайце Паведамлення

прадстаўлены

6.

Дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы асобы на ажыццяўленне дзеянняў ад імя ўдзельніка размяшчэння заказу – юрыдычнай асобы (копія рашэння аб прызначэнні або аб абранні ці загаду аб прызначэнні фізічнай асобы на пасаду, у адпаведнасці з якім такая фізічная асоба валодае правам дзейнічаць ад імя ўдзельніка размяшчэння заказу без даверанасці (далей – кіраўнік).

прадстаўлены

7.

Копіі дакументаў (пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі, пасведчанне аб рэгістрацыі ў падатковай інспекцыі, статут (устаноўчая дамова), балансавая справаздача за апошні справаздачны перыяд (форма 1 і форма 2) з адзнакай у падатковых органах, засведчаныя пячаткай арганізацыі і подпісам кіраўніка;

прадстаўлены

8.

Копіі дакументаў, якія пацвярджаюць адпаведнасць удзельніка размяшчэння заказу патрабаванням, устаноўленым у адпаведнасці з заканадаўствам Расійскай Федэрацыі да асоб, якія ажыццяўляюць аказанне паслуг, якія з'яўляюцца прадметам дамовы (ліцэнзіі);

прадстаўлены

9.

Інфармацыя аб структуры арганізацыі (штатная колькасць, структурныя падраздзяленні і г.д.);

прадстаўлены

10.

Рашэнне аб адабрэнні ці аб ажыццяўленні буйнага пагаднення ці адпаведная даведка, калі такое адабрэнне не патрабуецца ў адпаведнасці з заканадаўствам.

прадстаўлены

Умовы выканання дамовы,

якія з'яўляюцца крытэрыямі ацэнкі заявак на ўдзел у адкрытым конкурсе

Цана дамовы, руб.

2 800 000 (два мільёны восемсот тысяч) расійскіх рублёў 00 капеек.

Якасныя і

функцыянальныя

характарыстыкі

прапановы

ўдзельніка


Прадастаўленне патрэбных памяшканняў

Прадастаўленне памяшканняў у Офісным будынку 2 (7-ы падезд, 2 і 4-ы паверхі) Кангрэс-цэнтра ААТ «ЦМГ» на перыяд з 20 па 25.06.2013 г. для правядзення перамоў дзвюх дэлегацый:

  1. Пленарнае паседжанне:

Прадастаўленне ВІП-залы «Ладага», размешчанай на асобным паверсе з сумежнымі дадатковымі памяшканнямі і прасторным фае (плошча залы – 340 кв.м, вышыня да столі – 3,8 м) для размяшчэння 150 удзельнікаў. Тып рассадкі: круглы стол.

  1. ВІП зона для высокапастаўленых членаў дэлегацый: Перамоўныя пакоі 1 і 2, размешчаныя на 4-ым паверсе ў зоне ВІП-залы «Ладага» (плошча кожнага пакоя – 48 кв.м, вышыня да столі – 3,8 м).

  2. Перамоўныя пакоі на 25 чалавек:

залы «Ангара» (плошча залы – 177 кв.м, вышыня да столі – 2,7 м), «Нява» (плошча залы – 98 кв.м, вышыня да столі – 2,7 м), «Селенга» (плошча залы – 107 кв.м, вышыня да столі – 2,7 м), «Дон» (плошча залы – 177 кв.м, вышыня да столі – 2,7 м), «Амур» (плошча залы – 168 кв.м, вышыня да столі – 2,45 м).

Усе пакоі знаходзяцца на 2-ім паверсе ў адной зоне на малым аддаленні адзін ад аднаго.



  1. Лаўндж-зона для кава-брэйкаў:

зала «Волга», размешчаная на 2-ім паверсе (плошча залы – 168 кв. м, вышыня да столі – 2,45 м), зала «Анега», размешчаная на 4-ым паверсе ў зоне ВІП-залы «Ладага» (плошча залы – 150 кв.м, вышыня да столі – 3,2 м).

  1. Памяшканне для правядзення банкету на 150 чалавек на свежым паветры:

летняя пляцоўка рэстарана «Дорчэстар» (плошча шатра – 260 кв. м).
Туалетныя пакоі размяшчаюцца на 2-ім і 4-ым паверхах у зоне залы «Ладага».

Гардэроб размяшчаецца на 4-ым паверсе ў зоне залы «Ладага».


Прадастаўленне абсталявання і забеспячэнне тэхналагічнай магчымасці яго выкарыстання

Забеспячэнне памяшканняў наступнымі матэрыяламі і абсталяваннем:



  • неабходнай мэбляй – усе выкарыстаныя залы;

  • праекцыйным, аўдыевізуальным і гукаўзнаўляльным абсталяваннем (мікрафонамі, мультымедыйнымі праектарамі, экранамі, плазменнымі панэлямі) – для пленарнага і секцыйнага паседжанняў;

  • абсталяваннем сінхроннага перакладу на 2 мовы, а таксама 100 камплектаў прыёмнік/навушнік для шматканальнага праслухоўвання – для пленарнага паседжання;

  • камп'ютарным абсталяваннем (ноўтбукі) – для дэлегатаў;

  • аргтэхнікай (шматфункцыянальныя прыстасаванні (ШФП), уключаючы функцыю прынтара і ксеракса) у пакоі для дэлегатаў;

  • доступ у сеціва Інтэрнэт пасродкам Wi-Fi у зоне правядзення мерапрыемства;

  • сеткавае і гукавае абсталяванне ў зоне правядзення банкета на летняй пляцоўцы;

  • устаноўка сцэны для вячэрняй праграмы;

  • штэндары-ўказальнікі на тэрыторыі правядзення мерапрыемства.

Прадастаўленне тэхнічнага персаналу для:

  • абслугоўвання абсталявання сінхроннага перакладу, сістэм гуказабеспячэння, светлавога і відэаабсталявання;

  • абслугоўвання ШФП;

  • абслугоўвання камп'ютарнай тэхнікі і Інтэрнэт-падключэння;

  • працы ў гардэробе;

  • праца персанальнага менеджара ў час мерапрыемства.


Паслугі па арганізацыі харчавання

Забеспячэнне харчавання ўдзельнікаў (100 чал.), у т.л.:

  • кава-брэйк ранішні;

  • кава-брэйк дзённы;

  • мінеральная вада ў перамоўныя пакоі;

  • заключны банкет, уключаючы напіткі;

  • пакет напіткаў для банкету.

Харчаванне ўдзельнікаў арганізуецца ў памяшканнях, размешчаных у непасрэднай блізкасці ад месца правядзення мерапрыемства – зала «Анега», зала «Волга», летняя пляцоўка рэстарана «Дорчэстар».

Абслугоўванне ў час правядзення кава-брэйкаў і банкету ажыццяўляецца афіцыянтамі ў адпаведнасці з высокімі стандартамі па арганізацыі харчавання ААТ «ЦМГ».

Усе прадукты харчавання і напіткі, а таксама права на вядзенне дзейнасці па арганізацыі харчавання ліцэнзуюцца і сертыфікуюцца ў адпаведнасці з заканадаўствам РФ.

Кваліфікацыя ўдзельніка размяшчэння заказу

Кваліфікацыя ўдзельніка адпавядае патрабаванням да кваліфікацыі, заяўленым у паведамленні аб правядзенні адкрытага конкурсу



  1. Конкурсная камісія правядзе разгляд заявак на ўдзел у адкрытым конкурсе ў дзень распячатавання канвертаў з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе на права заключэння дамовы на аказанне паслуг па забеспячэнні матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення перамоў дзвюх дэлегацый

  2. Дадзены пратакол падлягае размяшчэнню на афіцыйным сайце Еўразійскай эканамічнай камісіі :http://www.eurasiancommission.org/.

Подпісы:

Старшыня камісіі

____________________ А.У. Рыс

Члены Камісіі:

____________________ А.У. Точын

____________________ А.У. Анік'еў

____________________ К.В. Зыкаў

Сакратар Камісіі

____________________ А.У. Сысоева
Дадатак № 1

да Пратакола распячатавання канвертаў

з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе

ад 17 чэрвеня 2013 г. № 1



ЧАСОПІС РЭГІСТРАЦЫІ ЗАЯВАК

НА ЎДЗЕЛ У АДКРЫТЫМ КОНКУРСЕ
на права заключэння дамовы на аказанне паслуг па забеспячэнні матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення перамоў дзвюх дэлегацый

п/п


Дата

паступлення



Час

паступлення



Рэгістрацыйны

нумар


Форма дакумента

1.

13.06.2013

17 гадз. 00 хв.

1

Папяровы

носьбіт


Адказная асоба:

Сакратар Камісіі ____________________ А.У. Сысоева


Дадатак № 2

да Пратакола распячатавання канвертаў

з заяўкамі на ўдзел у адкрытым конкурсе

ад 17 чэрвеня 2013 г. № 1



ЧАСОПІС РЭГІСТРАЦЫІ

ПРАДСТАЎНІКОЎ УДЗЕЛЬНІКАЎ РАЗМЯШЧЭННЯ ЗАКАЗУ

на ўдзел у адкрытым конкурсе на права заключэння дамовы на аказанне паслуг па забеспячэнні матэрыяльна-тэхнічнай базы для правядзення перамоў дзвюх дэлегацый

Прысутнічалі прадстаўнікі ўдзельніка размяшчэння заказу:

п/п


Найменне ўдзельніка размяшчэння заказу

Прозвішча, імя, імя па бацьку прадстаўніка ўдзельніка размяшчэння заказу

Пасада прадстаўніка ўдзельніка размяшчэння заказу

Дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы прадстаўніка ўдзельніка размяшчэння заказу, дата выдачы, нумар

Подпіс прадстаўніка ўдзельніка размяшчэння заказу





































Адказная асоба:

Сакратар Камісіі ____________________ А.У. Сысоева




Пратакол № 1




База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка