Праграма 1-га аддзялення дапаможнай школы Настаўнік-дэфектолаг




Дата канвертавання27.03.2016
Памер55.59 Kb.
Дзяржаўная ўстанова адукацыі

Языльская сярэдняя школа”




(праграма 1-га аддзялення

дапаможнай школы)

Настаўнік-дэфектолаг

Капачэня Ж. А.

2014

Канспект карэкцыйнага занятка

Дзень нараджэння восліка Іа”



ў 7 інтэгрыраваным класе

(пргаграма 1-га аддзялення дапаможнай школы)
Мэты і задачы:

  • Фарміраваць уменне арыентавацца ў заданні, прапанаваным у вуснай славеснай і нагляднай форме;

  • Выяўленне асаблівасцей зрокавага ўспрымання, устойлівасці, канцэнтрацыі, аб’ёма ўвагі

  • Развіццё умення пазнаваць літары і лічбы ў розных ракурсах

  • Развіццё прасторавай арыенціроўкі на аснове літарнага матэрыяла

  • Фарміраванне навыкаў словаўтварэння

  • Развіццё звязнага маўлення

  • Паглыбленне цікавасці да заняткаў з выкарыстаннем камп'ютэрных тэхналогій.

Матэрыял:

  • Карткі;

  • Мультымедыйны праектар;

  • Алоўкі


Ход занятка:

  1. Арганізацыйна-матывацыйны этап

Добры дзень!

Да нас прыйшоў ліст ад восліка Іа. Каб даведацца пра што ў ім гаворыцца, трэба прачытаць толькі беларускія літары і запісаць атрыманы тэкст.


Нfdа gwдrtзuvеgjнsrь нsrаvzрswаrgдhjжvzэwgнwqнhvя gсsdяqsбgrрvsоwqў

 Хwsаvgчgу я sўwqсvіzх пqwаrtзrвnjаdfцsь,

 JХswаvчznу сrпtuяwчqы sвdяfgлhіjкzі тvоwрrtт

 І sўdfсgіhjх іwх qчwасrтtuаzвsdаgцfь.


Я запрашаю цябе да сябе ў госці. Але каб трапіць да мяне табе неабходна пераадолець цяжкі шлях, выканаць усе мае заданні.

Па дарозе ты сустрэнеш маіх памочнікаў яны дадуць табе заданні.

Будзь ўважлівая. Ўдачы!
Як ты думаеш, якія помочнікаў осліка мы сустрэнем? Для гэтага табе патрэбна выканаць наступнае заданне.

  • Па першым гукам малюнкаў скласці словы і прачытаць.

  • Героі мультфільма жылі ў сваіх хатах на адной палянцы. Выканаўшы наступнае заданне, ты сможаш даведацца, дзе знаходзіліся іх дамы. (Арыенціроўка).

А вось што распавядае аб сваім доміку ослік Іа.


Гімнастыка для рук

На паляне дом стаіць,

(пальцы абедзвюх рук робяць «дах»)

А да дому шлях зачынены.

(рукі павернутыя далонямі да грудзей, сярэднія пальцы датыкаюцца, вялікія - уверх - «вароты».

Мы вароты адкрываем,

(далоні разгортваюцца)

У гэты домік запрашаем.

(«Дах»)


  1. Асноўны этап

  • Наступныя заданні ад Віні Пуха.

в н у з н м а а ж н я

і ш ю д ё н р д э н
Фізкультхвілінка для вачэй “Віні Пух”

  • Заданні ад цётачкі Савы



  • Устаў літару, якой не хапае

(НАПІСАЦЬ ПАТРЭБНУЮ ЛІТАРУ: ЛІТАРА, КОЛЕР)












































Назави літары, якія ты бачыш на малюнку і замалюй (кожная літара розным колерам)


Фізкультхвілінка

1. Апісаць у паветры літару «А» правай нагой.

2. Апісаць у паветры літару «А» левай нагой.

3. Апісаць у паветры падбародкам сваё імя.

4. Сашчапіўшы рукі ў замак, выцягнуўшы наперад, напісаць у паветры: «Мама».


  • Заданне ад Пятачка

  • Успомні мультфільм. Які падарунак падарыў Пятачок осліку Іа? (Паветраны шарык). Якога колепу і формы быў гэты шарык? Аб гэтым нам дапамогуць даведацца нашы памочнікі (ТРВЗ) - “Шарык сустрэў на дарожцы сяброў”

Дыхальная гімнастыка

  • А ты хочаш, каб ослік не сумаваў і атрымаў падарунак?

Ты можаш дапамагчы яму і надуць новы шарык.
Вось ты і выканала ўсе заданні, якія прапанавалі героі мультфільма. Засталося апошняе. Па малюнках табе трэба скласці апавяданне аб тым, якія прыгоды здарыліся з сябрамі восліка Іа пакуль яны ішлі да яго на свята.

  1. У осліка Іа быў дзень нараджэння і ён запрасіў да сябе сяброў.

  2. Віні Пух вырашыў падарыць Іа збанок з мёдам.

  3. Але мёд быў вельмі смачны і Віні Пух яго з'еў

  4. Сава вырашыла падарыць Іа прыгожы шнурок

  5. А Пятачок вырашыў падарыць Іа паветраны шарык. Але ён вельмі так спяшаўся на свята, што упаў і шарык лопнуў.

  6. І Пятачок падарыў Іа лопнуты шарык.

  7. Потым прыйшоў Віні Пух і падарыў Іа пусты збанок

  8. Сава падарыла Іа прыгожы шнурок.

  9. Іа вельмі ўзрадаваўся, таму што гэта быў яго хвост

  10. Сябры осліка Іа таксама вельмі ўзрадаваліся, што даставілі яму радасць


Рэфлексія «Усё ў тваіх руках».

На лісце паперы абвесці левую руку. Кожны палец - гэта нейкая пазіцыя, па якой трэба выказаць сваё меркаванне.

- Вялікі - для мяне было важным і цікавым ...

- Указальны - па гэтаму пытанні я атрымала дапамогу

- Сярэдні - мне было цяжка (мне не спадабалася).

- Безыменны - я б пахваліла сябе за тое ....



- Мезенец - для мяне было недастаткова ...



База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка