Пастанова савета мiнiстраў рэспублiкi беларусь 29 лiстапада 2000 г. N 1818




Дата канвертавання20.03.2016
Памер118.13 Kb.
ПАСТАНОВА САВЕТА МIНIСТРАЎ РЭСПУБЛIКI БЕЛАРУСЬ

29 лiстапада 2000 г. N 1818
АБ МIНIМАЛЬНЫХ СТАЎКАХ АЎТАРСКАГА ЎЗНАГАРОДЖАННЯ ЗА

ВЫКАНАННЕ ЗАКАЗАЎ НА СТВАРЭННЕ ТВОРАЎ ЛIТАРАТУРЫ I

МАСТАЦТВА ДЛЯ ПУБЛIЧНАГА ВЫКАНАННЯ АБО ЗА ПРАВА ПЕРШАГА

ПУБЛIЧНАГА ВЫКАНАННЯ НЕАБНАРОДАВАНЫХ ТВОРАЎ
У адпаведнасцi з Законам Рэспублiкi Беларусь ад 16 мая 1996 г. "Аб аўтарскiм праве i сумежных правах" Савет Мiнiстраў Рэспублiкi Беларусь ПАСТАНАЎЛЯЕ:

1. Устанавiць мiнiмальныя стаўкi аўтарскага ўзнагароджання за выкананне заказаў на стварэнне твораў лiтаратуры i мастацтва для публiчнага выканання або за права першага публiчнага выканання неабнародаваных твораў згодна з дадаткам. Указаныя выплаты аўтарскага ўзнагароджання праводзяцца ў межах гадавых бюджэтных фiнансавых асiгнаванняў, прадугледжаных на гэтыя мэты.

2. Прызнаць страцiўшай сiлу пастанову Кабiнета Мiнiстраў Рэспублiкi Беларусь ад 23 мая 1996 г. N 342 "Аб стаўках аўтарскага ўзнагароджання за выкананне заказаў на стварэнне твораў лiтаратуры i мастацтва для публiчнага выканання або за права першага публiчнага выканання неапублiкаваных твораў" (Збор указаў Прэзiдэнта i пастаноў Кабiнета Мiнiстраў Рэспублiкi Беларусь, 1996 г., N 15, арт.380).
Прэм'ер-мiнiстр Рэспублiкi Беларусь У.ЯРМОШЫН

Дадатак


да пастановы Савета Мiнiстраў

Рэспублiкi Беларусь

29.11.2000 N 1818
МIНIМАЛЬНЫЯ СТАЎКI АЎТАРСКАГА ЎЗНАГАРОДЖАННЯ ЗА

ВЫКАНАННЕ ЗАКАЗАЎ НА СТВАРЭННЕ ТВОРАЎ ЛIТАРАТУРЫ I

МАСТАЦТВА ДЛЯ ПУБЛIЧНАГА ВЫКАНАННЯ АБО ЗА ПРАВА ПЕРШАГА

ПУБЛIЧНАГА ВЫКАНАННЯ НЕАБНАРОДАВАНЫХ ТВОРАЎ
┌───┬─────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐

│ │ │ Мiнiмальныя │

│ N │ │стаўкi аўтарскага│

│п/п│ Вiды твораў │ ўзнагароджання │

│ │ │ (базавых │

│ │ │ велiчынь) │

├───┴─────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤

│ Драматычныя творы │

├───┬─────────────────────────────────────────────┬─────────────────┤

│ 1.│П'еса шматактовая: │ │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у прозе │ 28 │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у вершах │ 58 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ 2.│П'еса аднаактовая: │ │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у прозе │ 12 │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у вершах │ 18 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ 3.│П'еса шматактовая для тэатраў юнага гледача: │ │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у прозе │ 43 │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у вершах │ 72 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ 4.│П'еса шматактовая для лялечных тэатраў: │ │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у прозе │ 28 │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у вершах │ 43 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ 5.│Iнсцэнiроўка шматактовая │ 11 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ 6.│Iнсцэнiроўка аднаактовая │ 5 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ 7.│Пераклад шматактовай п'есы: │ │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у прозе │ 8 │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у вершах │ 9 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ 8.│Пераклад аднаактовай п'есы: │ │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у прозе │ 3 │

│ ├─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│ │ у вершах │ 4 │

├───┴─────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤

│ Музычныя творы │

├───┬─────────────────────────────────────────────┬─────────────────┤

│ 9.│Опера шматактовая │ 170 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│10.│Балет шматактовы │ 142 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│11.│Аперэта, музычная камедыя, мюзiкл шматактовыя│ 84 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│12.│Араторыя (для хору з сiмфанiчным аркестрам, │ │

│ │аркестрам народных iнструментаў, духавым i │ │

│ │камерным аркестрамi) │ 40 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│13.│Кантата (для хору а'capella, для хору з │ │

│ │сiмфанiчным аркестрам, аркестрам народных │ │

│ │iнструментаў, камерным аркестрам) │ 30 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│14.│Сiмфонiя (для сiмфанiчнага аркестра, │ │

│ │аркестра народных iнструментаў, духавога │ │

│ │i камернага аркестраў) │ 50 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│15.│Канцэрт (для сiмфанiчнага аркестра, аркестра │ │

│ │народных iнструментаў, духавога i камернага │ │

│ │аркестраў, хору a'capella, салiруючых │ │

│ │iнструментаў i голасу з аркестрам) │ 45 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│16.│Буйны праграмны сiмфанiчны твор, сiмфаньета │ 35 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│17.│Варыяцыi, сюiты, канцэрцiна i iншыя буйныя │ │

│ │творы (для сiмфанiчнага аркестра, аркестра │ │

│ │народных iнструментаў, духавога, камернага i │ │

│ │эстраднага аркестраў) │ 15 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│18.│Фантазiя, рапсодыя, уверцюра, парафраз (для │ │

│ │сiмфанiчнага аркестра, аркестра народных │ │

│ │iнструментаў, духавога, камернага i │ │

│ │эстраднага аркестраў) │ 10 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│19.│Невялiкi адначасткавы твор для аркестра, для │ │

│ │салiруючых iнструментаў i для голасу ў │ │

│ │суправаджэннi аркестраў розных саставаў │ 3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│20.│Камерны ансамбль буйной формы (трыо, квартэт,│ │

│ │квiнтэт, секстэт i iншыя, уключаючы │ │

│ │ансамблевую санату) │ 15 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│21.│Сюiта для камернага ансамбля, салiруючых │ │

│ │iнструментаў │ 7 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│22.│Саната для салiруючых iнструментаў │ 15 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│23.│Буйны адначасткавы iнструментальны твор │ │

│ │(паэма, рапсодыя, балада, прэлюдыя i фуга, │ │

│ │пасакалiя, канцэртная п'еса i iнш.) │ 7 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│24.│Парафраз, транскрыпцыя для камерных ансамбляў│ │

│ │i салiруючых iнструментаў │ 7 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│25.│Дробны iнструментальны камерны твор │ 3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│26.│Буйны твор для хору a'capella i з │ │

│ │iнструментальным суправаджэннем │ 4 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│27.│Твор малой формы для хору a'capella i з │ │

│ │iнструментальным суправаджэннем │ 3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│28.│Вакальны камерны ансамбль з суправаджэннем i │ │

│ │без суправаджэння, цыклiчныя вакальныя творы │ │

│ │для голасу з iнструментальным суправаджэннем │ 5 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│29.│Раманс, балада, вакалiз, канцэртная арыя i │ │

│ │iншыя камерныя творы для голасу з │ │

│ │суправаджэннем │ 2 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│30.│Музыка да песнi │ 2 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│31.│Опера для выканання дзiцячымi мастацкiмi │ │

│ │калектывамi │ 28 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│32.│Музыка да тэатральна-драматычнай пастаноўкi │ 16 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│33.│Электронная музыка │ 5 │

├───┴─────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤

│Заўвагi: 1. Аплата музыкi аднаактовых оперы, балета, аперэты, │

│ музычнай камедыi, мюзiкла праводзiцца ў памеры ад 50│

│ працэнтаў стаўкi за шматактовы твор. │

│ 2. Аплата рэдакцый музычных твораў праводзiцца ў памеры ад│

│ 30 працэнтаў ад арыгiнала. │

│ 3. Апрацоўка народных песень аплачваецца ў памеры ад 50│

│ працэнтаў стаўкi за арыгiнальны твор. │

│ 4. Iнструментальныя пералажэннi (свабодныя) аплачваюцца ў│

│ памеры ад 50 працэнтаў стаўкi за арыгiнальны твор. │

│ 5. Iнструментальныя пералажэннi (простыя) аплачваюцца ў│

│ памеры ад 25 працэнтаў стаўкi за арыгiнальны твор. │

│ 6. Аплата музычных твораў для дзяцей i юнацтва,│

│ музычна-педагагiчных твораў для дзiцячых музычных школ│

│ праводзiцца па стаўках аўтарскага ўзнагароджання,│

│ устаноўленых за адпаведны жанр сачынення. │

├───────────────────────────────────────────────────────────────────┤

│ Лiтаратурныя творы, звязаныя з музыкай │

├───┬─────────────────────────────────────────────┬─────────────────┤

│34.│Лiбрэта шматактовай оперы │ 48 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│35.│Лiбрэта шматактовых аперэты, музычнай │ │

│ │камедыi, мюзiкла │ 34 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│36.│Лiбрэта шматактовага балета │ 17 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│37.│Лiбрэта араторыi, кантаты │ 7 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│38.│Пераклад лiбрэта шматактовых оперы, аперэты, │ │

│ │музычнай камедыi, мюзiкла │ 14 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│39.│Пераклад лiбрэта аднаактовых оперы, аперэты, │ │

│ │музычнай камедыi, мюзiкла │ 8 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│40.│Харэаграфiя шматактовага балета │ 72 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│41.│Харэаграфiя аднаго балетнага нумара │ 2,8 │

├───┴─────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤

│Заўвага. Аплата лiбрэта аднаактовых оперы, аперэты, музычнай│

│ камедыi, мюзiкла, балета i харэаграфii аднаактовага балета│

│ праводзiцца ў памеры ад 50 працэнтаў стаўкi за адпаведны│

│ шматактовы твор. │

├───────────────────────────────────────────────────────────────────┤

│ Творы для эстрады i цырка │

├───┬─────────────────────────────────────────────┬─────────────────┤

│42.│Скетч, драматычны эцюд │ 2 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│43.│Фельетон, мiнiяцюра, iнтэрмедыя, канферанс │ │

│ │(скразны), апавяданне, навела, маналог │ 1,6 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│44.│Тэкст для песнi │ 1 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│45.│Куплеты i прыпеўкi (за чатырохрадкоўе) │ 0,1 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│46.│Музыка для куплетаў i прыпевак │ 0,6 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│47.│Мантаж, кампазiцыя, лiтаратурнае афармленне │ │

│ │эстрадных нумароў i нумароў арыгiнальнага │ │

│ │жанру │ 1,2 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│48.│Уступны маналог для вядучага │ 1 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│49.│Пралог i фiнал (для выканання калектывам) │ 2,6 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│50.│Кароткi дыялог (iнтэрмедыя) │ 0,3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│51.│Кароткi вершаваны тэкст │ 0,3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│52.│Раёк │ 1,4 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│53.│Лiтаратурная перапрацоўка антрэ │ 1,2 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│54.│Клоунскае антрэ, антрэ для музычных │ │

│ │эксцэнтрыкаў │ 2,4 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│55.│Асобны рэпрыз │ 1 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│56.│Пантамiма, сюжэтнае цыркавое прадстаўленне │ │

│ │(лiбрэта, тэкст) │ 13 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│57.│Сцэнарый цыркавога нумара (сюжэтная, трукавая│ │

│ │i тэхнiчная распрацоўка новага арыгiнальнага │ │

│ │нумара) │ 3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│58.│Сцэнарый цыркавога атракцыёна (сюжэтная, │ │

│ │трукавая i тэхнiчная распрацоўка новага │ │

│ │арыгiнальнага атракцыёна) │ 6 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│59.│Музычны ўступ, антракт да цыркавога або │ │

│ │эстраднага прадстаўлення │ 1 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│60.│Музыка для цыркавога нумара (цыклiчны твор) │ 8,6 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│61.│Музыка да цыркавога атракцыёна, пантамiмы, │ │

│ │сюжэтнага цыркавога спектакля ў адным │ │

│ │аддзяленнi, балет на лёдзе │ 23 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│62.│Марш, галоп, вальс, полька, iнтэрмецца, │ │

│ │раманс i iншыя дробныя п'есы │ 1,6 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│63.│Дробныя музычныя творы, прызначаныя для │ │

│ │суправаджэння цыркавога або эстраднага нумара│ 0,3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│64.│Музычнае кампiлятыўнае афармленне цыркавога │ │

│ │або эстраднага нумара │ 0,3 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│65.│Сцэнарый i тэкст сюжэтнага эстраднага │ │

│ │прадстаўлення │ 14,2 │

├───┼─────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤

│66.│Лiтаратурны сцэнарый масавага свята, сцэнарый│ │

│ │прадстаўлення │ 3 │

├───┴─────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤

│Заўвагi: 1. Двухчастковая музыка да куплетаў аплачваецца ў │

│ адпаведнасцi з пунктам 30. │

│ 2. Пераклады лiтаратурных твораў для эстрады i цырка│

│ аплачваюцца ў памеры ад 50 працэнтаў ставак,│

│ устаноўленых для арыгiнальных твораў. │

│ 3. Сцэнарыi (пункты 65, 66) i тэксты для песень, што│

│ ствараюцца на аснове апублiкаваных тэкстаў твораў,│

│ аплачваюцца ў памеры ад 50 працэнтаў ставак,│



│ устаноўленых для арыгiнальных твораў. │

└───────────────────────────────────────────────────────────────────┘


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка