Палажэнне аб парадку ажыццяўлення маніторынгу і правядзення параўнальна-прававога аналізу нацыянальнага заканадаўства




Дата канвертавання20.03.2016
Памер59.84 Kb.


ЗАЦВЕРДЖАНА

Рашэннем Калегіі

Еўразійскай эканамічнай камісіі

ад 16 жніўня 2012 г. № 132


Палажэнне аб парадку ажыццяўлення маніторынгу і правядзення

параўнальна-прававога аналізу нацыянальнага заканадаўства

дзяржаў-членаў Мытнага саюза і Адзінай эканамічнай

прасторы на прадмет адпаведнасці Пагадненню аб адзіных правілах

прадастаўлення прамысловых субсідый ад 9 снежня 2010 года


  1. Агульныя палажэнні




  1. Дадзенае Палажэнне распрацавана з мэтай забеспячэння рэалізацыі Еўразійскай эканамічнай камісіяй (далей – Камісія) сваіх паўнамоцтваў, вызначаных пунктам 1 артыкула 12 Пагаднення аб адзіных правілах прадастаўлення прамысловых субсідый ад 9 снежня 2010 года (далей – Пагадненне), і вызначае парадак ажыццяўлення маніторынгу і правядзення параўнальна-прававога аналізу нацыянальнага заканадаўства дзяржаў-членаў Мытнага саюза і Адзінай эканамічнай прасторы (далей – Бакі) па пытанні адпаведнасці яго Пагадненню, а таксама падрыхтоўкі штогадовых справаздач аб выкананні Бакамі палажэнняў Пагаднення.

  2. Маніторынг ажыццяўляецца на рэгулярнай аснове ў адносінах да нацыянальнага заканадаўства Бакоў, якім прадугледжваецца прадастаўленне субсідый на тэрыторыі Бакоў у адносінах да прамысловых тавараў (далей – субсідыі).

  3. Паняцці, выкарыстаныя ў дадзеным Палажэнні, выкарыстоўваюцца ў значэнні, вызначаным Пагадненнем.




  1. Прынцыпы ажыццяўлення маніторынгу




  1. Маніторынг, які праводзіцца Камісіяй, грунтуецца на наступных асноватворных прынцыпах:

прынцып незалежнасці: вынікі маніторынгу фарміруюцца з дапамогай ацэнак экспертаў, незалежных ад органаў дзяржаўнай улады Бакоў;

прынцып аб'ектыўнасці: вынікі маніторынгу адлюстроўваюць рэальны стан спраў у даследаванай сферы і не залежаць ад суб'ектыўнага меркавання і волі асоб, якія праводзілі даследаванні;

прынцып законнасці: маніторынг грунтуецца на палажэннях Пагаднення.


  1. Прадмет маніторынгу




  1. Маніторынгу і параўнальна-прававому аналізу падлягаюць нарматыўныя прававыя акты Бакоў, у адпаведнасці з якімі ажыццяўляецца прадастаўленне субсідый Бакамі пасля ўвядзення ў дзеянне Пагаднення.

  2. Маніторынг уключае ў сябе збор, абагульненне, аналіз і ацэнку нарматыўных прававых актаў Бакоў на прадмет адпаведнасці палажэнням Пагаднення, уключаючы:

  1. заканадаўчыя акты Бакоў;

  2. указы прэзідэнтаў Бакоў;

  3. пастановы ўрадаў Бакоў;

  4. нарматыўныя прававыя акты органаў дзяржаўнай улады Бакоў у сферы прадастаўлення субсідый.

  1. Пры ажыццяўленні збору неабходных дадзеных выкарыстоўваецца інфармацыя:

  1. якая паступіла ў Камісію ад кампетэнтных органаў Бакоў і ўпаўнаважаных органаў Бакоў, адказных за рэалізацыю Пагаднення;

  2. размешчаная ў нацыянальных крыніцах афіцыйнага апублікавання нарматыўных прававых актаў;

  3. якая паступіла ў Камісію ад юрыдычных і фізічных асоб Бакоў у выглядзе скаргаў, прэтэнзій, зваротаў і іншых звестак;

  4. якая паступіла ў Камісію з іншых крыніц.

Пры ажыццяўленні маніторынгу, акрамя відаў інфармацыі, названых вышэй, можа быць выкарыстана статыстычная інфармацыя, атрыманая на аснове статыстычных дадзеных і дапоўненая галіновай статыстыкай органаў дзяржаўнай улады Бакоў.

  1. Пры ажыццяўленні маніторынгу Камісія мае права:

  1. запрошваць дакументы і інфармацыю, якія даюць уяўленне аб механізме і ўмовах прадастаўлення Бакамі субсідый у адносінах да прамысловых тавараў у парадку, прадугледжаным Дамовай аб Еўразійскай эканамічнай камісіі ад 18 лістапада 2011 года;

  2. аказваць садзейнічанне ў арганізацыі кансультацый Бакоў па пытаннях ажыццяўлення гарманізацыі і ўніфікацыі заканадаўстваў Бакоў на прадмет адпаведнасці палажэнням Пагаднення.




  1. Прадастаўленне інфармацыі ўпаўнаважанымі органамі Бакоў




  1. З мэтай правядзення маніторынгу і ажыццяўлення параўнальна-прававога аналізу заканадаўстваў Бакоў на прадмет адпаведнасці Пагадненню, а таксама падрыхтоўкі штогадовых справаздач аб выкананні Бакамі палажэнняў Пагаднення, Бакі на падставе запытаў Камісіі ў парадку і ў тэрмін, вызначаныя Дамовай аб Еўразійскай эканамічнай камісіі ад 18 лістапада 2011 года і Рэгламентам працы Еўразійскай эканамічнай камісіі, зацверджаным Рашэннем Вышэйшага Еўразійскага эканамічнага савета ад 18 лістапада 2011 года № 1, забяспечваюць накіраванне ў Камісію:

звестак аб дзеючых нарматыўных прававых актах Боку ў сферы прадастаўлення субсідый;

інфармацыі аб мэтах прадастаўлення Бокам субсідый і выніках іх дасягнення;

паведамленняў аб прадастаўленых субсідыях, аформленых у адпаведнасці з Дадаткам № 5 да Пагаднення (у папяровым і электронным выглядзе);

штоквартальных справаздач аб выкананні палажэнняў Пагаднення;

іншых звестак.

Камісія накіроўвае Бакам запыты аб прадастаўленні неабходнай інфармацыі ў наступны тэрмін:



  1. аб усіх субсідыях, якія плануюцца да прадастаўлення ў наступным годзе, – штогадова не пазней чым 1 лістапада бягучага года;

  2. аб усіх прадастаўленых субсідыях – не радзей за адзін раз у квартал;

  3. аб усіх прадастаўленых на тэрыторыі дзяржавы Боку субсідыях за справаздачны год – да 1 чэрвеня года, наступнага за справаздачным.




  1. Аналіз і ацэнка Камісіяй інфармацыі аб прадастаўленых Бакамі субсідыях




  1. Прадметам параўнальна-прававога аналізу з'яўляецца вывучэнне і супастаўленне нарматыўных прававых актаў Бакоў у сферы прадастаўлення субсідый на прадмет іх адпаведнасці палажэнням Пагаднення.

  2. Пры ажыццяўленні параўнальна-прававога аналізу даследуюцца:

  1. падстава прадастаўлення субсідыі;

  2. інфармацыя аб атрымальніку субсідыі (вытворца, экспарцёр, іншыя асобы);

  3. інфармацыя аб механізме і ўмовах прадастаўлення субсідыі;

  4. інфармацыя аб памеры субсідыі;

  5. інфармацыя аб форме субсідыі;

  6. інфармацыя аб працягласці дзеяння субсідыі і (ці) іншым часавым абмежаванні, выкарыстаным да субсідыі, уключаючы дату адкрыцця (заканчэння) субсідыі;

  7. дадзеныя па эфекце на гандаль, атрыманыя з дапамогай аналізу статыстычных дадзеных знешняга і ўзаемнага гандлю, дадзеных па вытворчасці, спажыванні, імпарце і экспарце субсідзіраваных тавараў ці сектараў:

за тры апошнія гады, па якіх маюцца статыстычныя дадзеныя;

за папярэдні год – апошні год, які папярэднічае ўвядзенню субсідыі ці папярэднічае апошняму важнаму змяненню субсідыі;



  1. дадзеныя аб ацэнцы дасягнення мэтаў прадастаўлення субсідый і ацэнка ўплыву прадастаўленых субсідый на стан прадпрыемства (галіны).




  1. Справаздачнасць Камісіі па выніках маніторынгу і параўнальна-прававога аналізу




  1. Па выніках правядзення маніторынгу Камісія:

  1. пры неабходнасці рыхтуе прапановы Боку па ўнясенні змяненняў у нацыянальнае заканадаўства з мэтай яго прывядзення ў адпаведнасць з палажэннямі Пагаднення;

  2. садзейнічае ў арганізацыі кансультацый Бакоў па пытаннях ажыццяўлення гарманізацыі і ўніфікацыі нацыянальнага заканадаўства на прадмет адпаведнасці палажэнням Пагаднення;

  3. рыхтуе штогадовыя справаздачы аб выкананні Бакамі палажэнняў Пагаднення і дакладвае інфармацыю па выніках года на пасяджэнні Вышэйшага Еўразійскага эканамічнага савета (на ўзроўні кіраўнікоў дзяржаў).



База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка