Падрыхтавала настаўнік матэматыкі Ленкавец В. З. 2014 Множанне натуральных лікаў. Уласцівасці множання




Дата канвертавання12.07.2016
Памер33.46 Kb.
ДУА “Затуръянскі НПК дзіцячы сад-сярэдняя школа”




Падрыхтавала

настаўнік матэматыкі

Ленкавец В.З.

2014

Множанне натуральных лікаў. Уласцівасці множання

Мэта: 1) фарміраванне уменняў знаходзіць рацыянальный спосаб множання натуральных лікаў з выкарыстаннем перамяшчальнай, спалучальнай і размеркавальнай уласцівасці

2)развіваць мысленне, памыць, мову, уважлівасць, назіральнасць

3) выхоўваць пазнавальную цікавасць да прадмета, любоў да пошукавых рашэнняў

Ход урока.


  1. Арганізацыйны момант.

  2. Вусны лік

1) Вылічыць:

а) 8 ∙ 9

–22


+48

= ?


б) 35 : 7

+39


–44

=?


в) 7 ∙ 4

+52


–78

=?


г) 21 : 3

∙5

+39



=?

2) Вылічыць:

а) 3∙2∙5; б) 7∙25∙4; в) 20∙17∙5; г) 125∙7∙8; д) 16∙25∙4; е) 12∙8∙125; ж) 40∙9∙25

3) Вылічыць

9999+9999+9999+9999+5.



  1. Казка “Чароўны Лік”

Клас дзеліцца на две каманды.

Настаўнік пачынае аповяд ...

Некаторым царстве, у некаторым дзяржаве жыў-быў Іван-царэвіч. Сустрэў неяк Іван-царэвіч Алену Прыгожую. Яны палюбілі адзін аднаго. Але злы Кашчэй Бессмяротны выкраў Алену Прыгожую. Іван-царэвіч паехаў выручаць сваю каханую. Вось пад'ехаў ён да ракі, а там вялізны камень закрыў дарогу на мост. На камені напісаныя заданні:

а) 69∙27+31∙27

б) 202∙87–102∙87

в) 7∙55+7∙45+3∙55+3∙55


II а) 77∙49+49∙23

б) 263∙24–163∙24

в) 8∙2+2∙92+8∙98+2∙8


Калі іх правільна рашыць, то камень павернецца і вызваліць дарогу. Дапамажыце Івану-царэвічу.
Настаўнік працягвае ...

- Доўга ехаў Іван-царэвіч па лесе, пакуль дарога не прывяла яго да хаты Бабы Ягі. Яна даўно была ў дрэнных адносінах з Кашчэем Бясмяротным і пагадзілася дапамагчы Івану-царэвічу, але толькі пры ўмове, калі ён рашыць наступнае заданне:

Знайдзіце значэнне выраза з дапамогай размеркавальнай ўласцівасці множання:


I а) 91∙8

б) 7∙59


в) 808∙3

II а) 6∙52

б) 505∙4


в) 69∙7




  1. Фізкультхвілінка

  2. Настаўнік:

-Расвітваючыся З Іванам-царэвічам, Баба Яга расказала яму пра сілу правільных адказаў: «Калі трэба табе які замок адамкнуць або зачыніць моцна, вымаві ўслых атрыманыя адказы. Імгненнем усе споўніцца… »

Чорны крумкач ​​падслухаў гэтую гаворку і расказаў пра ўсё Кашчэю. Той падсцягог Івана-царэвіча, схапіў яго і кінуў у глыбокае падзямелле. Замкнуў на шэсць замкаў.

Дапамажыце Івану-царэвічу адчыніць усе замкі.

Рашыце ўраўненні:



I а) 6а+7а=520

б) 65+2х=145

в) y∙(58–38)=800


II а) 9а+5а=700

б) 184–3х=34

в) (49–37)∙х=600



Настаўнік:

-Іван-Царэвіч вымавіў "чароўныя словы», назваў карані ўсіх ураўненняў. Дзверы падзямелля адчыніліся. І ўстаў Іван-царэвіч перад варотамі Кашчэева царства. А на варотах ...

Задача.

Для святочнага абеду купілі 12 тартоў і 50 пірожных на агульную суму

98 200 рублёў. Колькі каштуе 1 торт, калі пірожнае каштуе 800 рублёў?

Настаўнік

Рашыў Іван-царэвіч гэтую складаную задачу. Вороты адчыніліся. Вызваліў Іван-царэвіч Алену Прыгожую, і ў той жа дзень згулялі яны вяселле.



  1. Вынікі.

  2. Дамашняе заданне. П. 3.7 № 3.104, 3.105

  3. Рэфлексія.

• На ўроку я працаваў актыўна / пасіўна

• Сваёй працай на ўроку я задаволены / не задаволены

• Урок для мяне здаўся кароткім / доўгім

• За ўрок я не стаміўся / стаміўся

• Маё настрой стаў лепш / стаў горш



• Матэрыял урока мне быў цікавы / сумны

• Дамашняе заданне мне здаецца лёгкім / цяжкім


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка