Па чаргаванні гудкаỳ дзед Талаш устанавіỳ што гэта ішоỳ чалавек але гэта былі не Панасавы крокі ступаỳ хтось грамозна грузна і цяжка




Дата канвертавання10.06.2016
Памер10.82 Kb.

Тэст 15





  1. Па чаргаванні гудкаỳ дзед Талаш устанавіỳ што гэта ішоỳ чалавек але гэта былі не Панасавы крокі ступаỳ хтось грамозна грузна і цяжка.

  1. Раставіць знакі прыпынку.

  2. Скласці схему сказа.

  1. Падкрэсліць літары, што абазначаюць гукі, якімі адрозніваюцца пары слоỳ.

Сад – сядзець, сваты – святы, валы – валі, віць – выць, стол – столь, нос – нёс.

  1. Перакласці словазначэнні на беларускую мову.

Удівляцца удаче, болеть ангіной, потешаться над сестрой, благодаріть родітелей, просіть друзей, смеяцца над младшм..

  1. Зрабіць марфемны разбор слоỳ.

Касьба, садоỳнік, шануючы, паплечнік, прымаць.

Тэст 16





  1. Пакуль сонца не згасне пакуль свецяцца зоры Беларусь не згіне будзе жыць Беларусь!

1) Раставіць знакі прыпынку.

  1. Скласці схему сказа.

  1. Падкрэсліць словы с падвоеннымі зычнымі.

Бязлюддзе, дрэнна, дзённа, карэнне, узбіраецца, аддае, вясенні, сталлю, раззлавацца, узбірацца.

  1. Запісаць назоỳнікі ỳ родным склоне множнага ліку.

Аккуляры, госці, сяляне, дзверы, грошы, косці, суддзі, плечы, песні, сёстры, салдаты.

  1. Зрабіць марфемны разбор слоỳ.

Падрыхтаваỳся, бясцэнны, адрываючыся, улоỳлівацца, адазваỳся.


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка