Метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў дзяржаўнай установы адукацыі Рымдзюнскай сярэдняя




Дата канвертавання06.07.2016
Памер49.52 Kb.
ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар дзяржаўнай установы

адукацыі “Рымдзюнская сярэдняя

школа з беларускай мовай навучання”

________________ Л.І.Дарафей

________________ 2011



План работы

метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў

дзяржаўнай установы адукацыі “Рымдзюнскай сярэдняя

школа з беларускай мовай навучання”

на 2011/2012 навучальны год
Тэма: ўдасканаленне форм і метадаў выхавання ў школе, узаемадзеянне педагогаў, сацыяльна-псіхалагічнай службы і бацькоў у выхаванні дзяцей і падлеткаў.
Мэта: удасканаленне форм і метадаў выхавання ў школе, узаемадзеянне педагогаў, сацыяльна-псіхалагічнай службы і бацькоў у выхаванні дзяцей і падлеткаў.
Задачы: 1. Павышэнне эфектыўнасці выхаваўчай работы ў

школе.
2.Фарміраванне ў класных кіраўнікоў тэарэтычнай і практычнай

базы для мадэліравання сістэмы выхаваўчай работы.
3.Садзейнічанне развіццю сумеснай дзейнасці класных кіраўнікоў,

СППС і сям’і ў выхаванні навучэнцаў.


4. Вывучэнне новых тэхналогій у выхаваўчай рабоце і

выкарыстанне іх выхаваўчай дзейнасці.


5. Дапамога маладым класным кіраўнікам у арганізацыі выхаваўчай

работы ў класе.


6. Вывучэнне і абагульненне цікавага вопыту работы класных

кіраўнікоў.


Спіс членаў метадычнага аб’яднання

класных кіраўнікоў
1. Саўко М.С. – кіраўнік метадычнага аб’яднання, намеснік

дырэктара па выхаваўчай рабоце

2. Яроміч А.С. – педагог-псіхолаг

3. Юркойць Г.І. – педагог сацыяльны

4. Філіповіч Г.І. – настаўнік-дэфектолаг

5. Чарняўская М.Ю. – педагог-арганізатар, класны кіраўнік 1 класа

6. Кармаза А.М. - класны кіраўнік 2 класа

7. Бясецкая В.В. – класны кіраўнік 3 класа

8. Кардзіс І.М. – класны кіраўнік 4 класа

9. Кулевіч Д.В. – класны кіраўнік 5 класа

10. Лянцава В.В. – класны кіраўнік 6 класа

11. Кузняцова Ю.І. – класны кіраўнік 7 класа

12. Пацук М.В. – класны кіраўнік 8 класа

13. Масейка А.Э. – класны кіраўнік 9 класа

14. Праўлуцкая В.У.- класны кіраўнік 10 класа

15. Вінцкусь І.Р. – класны кіраўнік 11 класа



План

правядзення паседжанняў метадычнага аб’яднання

класных кіраўнікоў


п/п


Месяц

Тэма паседжан-ня

Форма правя-дзення

Мэта

Пытанні

для абмеркавання



1

Верасень

Нарматыў-на-права-вое

забяспе-чанне выхаваў-чай

работы

ў школе


Семінар

Вывучыць пытанні нарматыўнага, прававога і вучэбна-метадычнага забяспечання выхаваўчай работы ў школе, абмеркаваць накірункі работы МА класных кіраўнікоў на год, запланаваць работу над больш актуальнымі пытаннямі выхавання на год.

1.Вывучэнне інструктыўна-метадычнага пісьма Міністэрства адукацыі «Особенности организации и планирования идеологической и воспитательной работы в учреждениях общего среднего образования в 2011/2012 учебном году» і

«Организация эффективного взаимодействия учреждения общего среднего образования с семьей»

2. Разгляд і абмеркавання некаторых палажэнняў “Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацы”

3. Абмеркаванне плана работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў у 2011/2012 н.г.

4. Абмеркаванне планаў выхаваўчай работы на 1-ае паўгоддзе (1,5,7 кл.) і на навучальны год (2-4, 6,8-11 кл.)

5.Абмеркаванне тэм самаадукацыі па праблемах выхаваўчай работы.

6. Работа з маладымі класнымі кіраўнікамі па афармленню класнай дакументацыі.


2

Лістапад

Работа класнага кіраўніка з сям’ёй

Круглы стол

Абмеркаваць праблемы, з якімі сустракаецца класны кіраўнік у рабоце з сям’ёй, падзяліцца вопытам работы з маладымі класнымі кіраўнікамі, распрацаваць рэкамендацыі для класных кіраўнікоў па рабоце з сям’ёй

1.Асноўныя прынцып работы класнага кіраўніка з сям’ёй

( інфармацыя Саўко М.С.)

2.Абмен вопытам па праблемах работы з сям’ёй ( усе класныя кіраўнікі)

3. Цяжкасці ў рабоце з сям’ёй, з якімі сутыкаюцца малаадыя класныя кіраўнікі (анкетаванне, аналіз анкеты)

3.Распрацоўка рэкамендацый па арганізацыі работы класнага кіраўніка з сям’ёй.

4. Наведванне адкрытага мерапрыемства ў 11 класе (класны кіраўнік Вінцкусь І.Р.)

5. Агляд метадычнай літаратуры для класных кіраўнікоў


3

Студзень

Здароўезбе-рагаючая педагогіка: формы і метады

Семінар-практы-кум

Абмеркаваць формы і метады работы класных кіраўнікоў па захаванню здароўя вучняў, па пашырэнню іх здольнасцей да вучэбнай і творчай дзейнасці

1.Асновы фарміравання ў дзіцяці навыкаў здаровага ладу жыцця (абмен вопытам класных кіраўнікоў)

2. Выступленне педагога-псіхолага “Работа класнага кіраўніка па зняццю школьнай трывожнасці ”

3. Наведванне адкрытага мерапрыемства ў 4 класе (класны кіраўнік Кардзіс І.М. )

4. Абмеркаванне з маладымі класнымі кіраўнікамі актуальных пытанняў па арганізацыі выхаваўчай рабоце з класам, вядзенню класнай дакументацыі і т.п.



4.

Красавік

Ацэнка класнымі кіраўнікамі сваёй педагагіч-най дзей-насці

Справа-здача

Разгледзець метады работы класнага кіраўніка па аналізу выхваўчага мерапрыемства, выхаваўчага аспекта ўрока, работы класнага кіраўніка за год; аказанне метадычнай дапамогі класнаму кіраўніку ў арганізаці і правядзенні гэтай работы

1. Праблемы і перспектывы работы класнага кірўніка (абмен вопытам)

3. Аналіз выхавўчай работы ў класе за год (практыкум)

4. Прыкладнае планаванне работы МА класных кіраўнікоў на наступны год (інфармацыя Саўко М.С.)

5. Дапамога маладым класным кіраўнікам у рабоце па вызначэнню ўзроўня выхаванасці вучняў, па анлізу работы класнага кіраўніка за год.





Саставіла кіраўнік метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў М.С.Саўко


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка