Кірункі працы з дзецьмі па азнаямленню з беларускім дзіцячым фальклорам і народнымі гульнямі




Дата канвертавання12.06.2016
Памер59.82 Kb.
Кірункі працы з дзецьмі па азнаямленню з беларускім дзіцячым фальклорам і народнымі гульнямі.


Тэма


Мэта

Заняткі

«Матчына песня»

Знаёміць дзяцей з беларускай калыханкай; прывіваць цікавасць да беларускага фальклору; развіваць спеўныя здольнасці дзяцей; выхоўваць любоў і павагу да Радзімы

«Баю-бай, баю-бай, спі, мой Янка, засынай...»; «Люлі, люлі, люлі...»

Працягваць знаёміць дзяцей з калыханкай; развіваць іх творчыя здольнасці; пашыраць кругагляд; выхоўваць і ўзбагачаць духоўны свет

«У госці да бабулі»;

«Казкі маёй бабулі»; «Сустрэча з казкай»



Працягваць знаёміць дзяцей з беларускім фальклорам; далучаць да нацыянальнай культу­ры; выхоўваць любоў і павагу да роднага краю

«Край наш дзівосны — прыстанак загадак»; «Фальклор — душа народа»

Працягваць знаёміць дзяцей з загадкамі, прымаўкамі; развіваць у іх мысленне; выхоўваць цікавасць'да нацыянальнай культуры

Гутаркі

«Беларускі народны дзіцячы фальклор»;

«Вучыце разам з намі»; «Паэзія пешчання»; «Пацешны фальклор»



Працягваць знаёміць дзяцей з беларускім фальклорам; далучаць да вытокаў народнага мастацтва

«Легенды і казкі былых пакаленняў»;

«Ці ведаем мы легенды»




Знаёміць дзяцей з беларускімі легендамі, паданнямі і казкамі — жывой гісторыяй Бацькаўшчыны

«Каб разумнелі дзеткі»

Знаёміць дзяцей з творамі беларускіх пісьменнікаў


«Народны каляндар»

Знаёміць дзяцей са святамі народнага календара на прыкладзе прыказак, прымавак і за­гадак


«Як курачка пеўніка ратавала»; «Зайкава хатка»

Расказваць казкі, праводзіць гутаркі з дзецьмі, выхоўваць спачуванне героям казак

Ранішнікі, святы, забавы

«Прыйшлі Калядкі — бліны ды ладкі»;

«Шчодры вечар — багаты вечар»;

«Восень залатая»;

«Дзяды»;


«Вялікдзень»;

«Жавароначкі прыляцелі»



Знаёміць дзяцей з нацыянальнымі народнымі святамі і абрадамі; выклікаць пачуццё павагі да сваёй спадчыны (з выкарыстаннем розных формаў беларускага фальклору)

«Да бабулі ў вёску»; «Падарожжа ў свет калыханкі»;

«Сёння ў нашай хаце свята...»



Прывіваць дзецям любоў да беларускай мовы, да роднага краю (на прыкладзе розных формаў беларускага дзіцячага фальклору)

«Верабейчык»; «Мышка-мышка, дзе была?»;

«Гэй, мой конік»; «Слухаем заклічкі»



Правесці разам з дзецьмі гульні-забавы

(з выкарыстаннем розных формаў дзіцячага фаль­клору), пашыраць іх светапогляд



«Як курачка пеўніка ратавала»;

«Зайкава хатка»;

«Коцік, пеўнік і лісіца»; «Муха-пяюха»


Праз сцэнізацыю казак і выкарыстанне розных відаў тэатра далучаць дзяцей да нацыяналь­най культуры

«Казкі дзяцей Беларусі»

Правесці тэматычны вечар, выхоўваць у дзяцей любоў і павагу да родных мясцінаў


Свет гульні

«Блін гарыць»;

«Лавіць куры»;

«Конікі»;

«Гарлачык»;

«Заінька»;

«Грушка»;

«Мак»;

«Маўчанка»;



«Шэры кот»;

«Каласкі»;

«Палачка-баровачка»;

«У гусі»


і інш.

Фарміраваць паводзіны дзіцяці, развіваць яго рысы як асобы, выхоўваць пачуццё дружбы, калектывізму, развіваць разумовыя і творчыя здольнасці дзяцей


Конкурсы

«Адгадай загадку»;

«Колькі я ведаю забаўлянак?»; «Гуляем разам»; «Калыханкі маёй матулі»



На прыкладзе розных формаў фальклору развіваць разумовыя і творчыя здольнасці дзяцей, выхоўваць пачуццё дружбы

Экскурсіі і наведванні

«Добры дзень у хату»

Далучаць дзяцей да нацыянальнай культуры, пазнаёміць іх з некаторымі рэчамі побыту, даць ім веды аб тым, для чаго яны патрэбны, з выкарыстаннем загадак, прымавак і прыказак


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка