Ход урока. Праверка дамашняга задання




Дата канвертавання06.07.2016
Памер12.7 Kb.
Тэма. Сінтаксічны разбор сказаў з рознымі відамі сувязі.

Мэты: пазнаёміцца з парадкам сінтаксічнага разбору сказаў з рознымі відамі сувязі; паўтарыць стылі мовы , фанетычны аналіз; развіваць самастойнасць у выкананні заданняў.



Ход урока.

  1. Праверка дамашняга задання.

Прачытаць сачыненне-разважанне.
2. Паведамленне тэмы і мэты ўрока.
3. Праверачная работа. Работа па картках.

Пакуль я дабег туды, чалавек упаў дагары тварам, раскінуўшы рукі, як быццам жадаў целам сваім прыкрыць сваю зямлю ад куль.

Мы, беларусы, рэдка ўмеем кахаць па-сапраўднаму, не ахвяруючы чымсьці, і я не быў выключэннем з правіла.

Звычайна мы мучым тую, якую кахаем, а самі мучымся яшчэ больш ад розных супярэчлівых думак, пытанняў.

А поруч з ім плыла яна, проста плыла ў паветры, залацістая, белая, блакітная, як райская птушка, і вэлюм яе віўся ў паветры.



  1. Падагульненне.

Выпісаць усе дзеепрыслоўныя звароты са сказаў, растлумачыць пастаноўку знакаў прыпынку пры іх.

Выпісаць усе словы з першага сказа, у якіх колькасць літар і гукаў не супадае.

Пакуль, я, як, быццам, прыкрыць, сваю, куль.

Знайсці слова з трэцяга сказа, якое адпавядае наступнай характарыстыцы:

Займеннік, указальны, жаночы род, Р. скл., дапаўненне. (тую)

Зрабіць фанетычны разбор слова тую.

Тую ту-ю

Т зычны, звонкі, цвёрды.

У гал., націскны

Ю гал., ненац..




  1. Дамашняе заданне.

Паўтарыць правілы пастаноўкі ў складаных сказах, пры параўнальных зваротах, пры зваротах,


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка