Annex 1 to the contract of employment job description




Дата канвертавання01.05.2016
Памер14.2 Kb.

ANNEX 1 TO THE CONTRACT OF EMPLOYMENT
JOB DESCRIPTION


  • Execute accounting transactions in ABAC accounting system (commitments, payments) in line with the Financial Regulations and other rules related to the financial transactions;

  • Act as an initiating Operating and Financial Officer within ABAC;

  • Reconciliation of the payments with bank statements;

  • Petty cash payment via Delegation’s Imprest account;

  • Replenishment of the Delegation’s bank accounts;

  • In charge of day to day correspondence and communication with EEAS A.1 and DG BUDG (signature cards and sub delegations) and ex post controls;

  • Preparation and calculation of payrolls for local staff;

  • Liquidation of travel claims, representation allowance, contractual staff expenses;




  • Assistance in encoding the budgetary amendments in ABD Plus;

  • Assistance in encoding in ABAC the yearly budget envelope/commitments of the Delegation;

  • Follow up and reporting on the consumption of the budget allocation of the Delegation;

  • Follow up the third party files (BAFs and LEFs);

  • Maintain and updates accounting files and registers, and other records relating to financial matter.

  • Other ad-hoc administrative tasks that the Head of Section or the Head of Delegation may allocate.




ДАДАТАК 1 ДА ПРАЦОЎНАЙ ДАМОВЫ
СЛУЖБОВЫЯ АБАВЯЗКІ


  • Выкананне бухгалтарскіх аперацый у бухгалтарскай сістэме АВАС (абавязкі, плацяжы) у адпаведнасці з Фінансавым рэгламентам і іншымі правіламі фінансавых аперацый;

  • Выкананне функцый initiating Operating and Financial Officer ў сістэме АВАС;

  • Узгадненне плацяжоў з балансамі банкаўскіх рахункаў;

  • Дробныя плацяжы гатоўкай праз рахунак Imprest Прадстаўніцтва;

  • Папаўненне банкаўскіх рахункаў Прадстаўніцтва;

  • Адказнасць за штодзённую карэспандэнцыю і камунікацыю з EEAS A.1 і DG BUDG (карткі з подпісамі і субдэлегаванне) і кантрольнымі органамі;

  • Падрыхтоўка і разлік ведамасцей заробнай платы для мясцовага персаналу;

  • Аплату дарожных і прадстаўнічых выдаткаў, выдаткаў на персанал, які працуе па кантракту;

  • Дапамога ва ўвядзенні дадзеных аб бюджэце у ABD Plus;

  • Дапамога ва ўвядзенні ў ABAC дадзеных аб гадавым бюджэце/абавязательствах Прадстаўніцтва;

  • Кантроль і справаздачнасць па засваенні бюджэтных асігнаванняў Прадстаўніцтва;

  • Кантроль файлаў трэціх бакоў (BAF і LEF);




  • Вядзенне і абнаўленне бухгалтарскіх файлаў і рэестраў, а таксама іншых запісаў, якія адносяцца да фінансавых пытанняў.

  • Іншыя адмысловыя адміністрацыйныя задачы, якія могуць быць даручаныя Кіраўніком Аддзела і/ці Кіраўніком Прадстаўніцтва





База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка