Адкрыты ỳрок у 8 класе па тэме «Пераỳтварэнне выразаỳ, якiя маюць квадратныя каранi»




Дата канвертавання29.03.2016
Памер39.18 Kb.
Адкрыты ỳрок у 8 класе па тэме «Пераỳтварэнне выразаỳ, якiя

маюць квадратныя каранi»


Мэты урока: паўтарыць, абагульніць і замацаваць веды па тэме;

стварыць умовы для кантроля і самакантроля засваення

ведаў і навыкаў;

стварыць умовы для навучання вучняў розным спосабам рашэння

задач па тэме;

развіцце вылічальных навыкаў вучняў;

выхаванне самастойнасці і адказнасці за вынікі сваёй работы.

Ход урока

1. Арганiзацыйны момант.

2. Праверка дамашняга задання (№ 426)

3. Паỳтарэнне вывучанага.

а) Дайце азначэнне квадратнага караня;

б) Дайце азначэнне арыфметычнага квадратнага караня;

в) Пры якiх значэннях а выраз не мае сэнсу?

г) Чаму роỳны корань са здабытку неадмоỳных множнiкаỳ?

д) Чаму роỳны корань з дробу, лiчнiк якога неадмоỳны, а назоỳнiк − дадатны?

е) Чаму роỳны ?

4. Вуснае лiчэнне.

Прывядзiце падобныя складаемыя: а)

б)

в)

г)

Узвядзiце ỳ квадрат:

Параỳнайце значэнне выразаỳ:

Вынесiце множнiк з-пад знака корня:

Унясiце множнiк пад знак караня:

Рашыце ỳраỳненнi:

х² = 9; у² = 5; а² = 0; с² = − 4; х² − 0,04 = 0.

5. Дыягнастычны тэст.
1 варыянт.

1. Вылiчыць: а) б) в) г)

д) е) ж) з)

2. Параỳнаць значэнне выразаỳ:

а) i ; б) i в) i г) i д) i

3. Вынесцi множнiк з-пад знака караня:

а) б) в) г)

д) е)

4. Унясiце множнiк пад знак корня:

а) б) в) г) д) е)

2 варыянт.

1. Вылiчыць: а) б) в) г)

д) е) ж) з)

2. Параỳнаць значэнне выразаỳ:

а) i ; б) i в) i г) i д) i

3. Вынесцi множнiк з-пад знака караня:

а) б) в) г)

д) е)

4. Унясiце множнiк пад знак корня:

а) б) в) г) д) е)


6. Дамашняе заданне: № 485, № 486, дадаткова для 1 падгрупы № 487(1 слупок)

ст. 102.


7. Самастойная работа.
1 варыянт.

1. Спрасцiце выразы:

а) б)

в) г)

2. Выканаць дзеяннi:

а) б)

в) г) (

3. Параỳнайце значэннi выразаỳ:

а) i б) i

в) i г) i

д) i е) i

Дадатковае заданне:

Выканаць дзеяннi:

а) б)

в) г)

2 варыянт.

1. Спрасцiце выразы:

а) б)

в) г)

2. Выканаць дзеяннi:

а) б)

в) г)

3. Раскладзiце на множнiкi:

а) а² − 3; б) 13 − х²;

в) с − 4, дзе с 0; г) 7 − х, дзе х 0.

Дадатковае заданне:

Спрасцiць выразы:

а) б)

в) г)

3 варыянт.

1. Спрасцiць выразы:

а) б)

в) г)

2. Выканаць дзеяннi:

а) б)

в) г)

д) е)

3. Раскладзiце на множнiкi:

а) 16с² − 7; б) 3у² − 2;

в) а − с, дзе а 0, с 0; г) 9х − 16у, дзе х > 0, y > 0.

Дадатковае заданне:

Дакажыце, што значэннi выразаỳ:

а)

б) ёсць лiкi натуральныя.


8. Рэфлексiя.

Пытанні для самаадзнакі.

_______________________________________________________________

1. Сення на ўроку я паўтарыў_________________________________________

________________________________________________________________

2. Сення на уроку я замацаваў _______________________________________

________________________________________________________________

Ацані ступень складанасці урока.

На уроку вам было:

а) лёгка;



б) звычайна;

в) цяжка.


База данных защищена авторским правом ©shkola.of.by 2016
звярнуцца да адміністрацыі

    Галоўная старонка